PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie formalności?

  • 1. Data: 2005-07-10 21:44:19
    Temat: Jakie formalności?
    Od: "brovar" <b...@i...pl>

    Witajcie grupowicze,
    Przymierzam się do wyjazdu do Anglii na 2 miesiące i zamierzam podjąć tam
    pracę... jakąkolwiek;) żeby sobie coś dorobić, wiecie jak jest, mam nadzieję
    ;). Zamierzam szukać pracy na miejscu, myślę o miasteczku Brighton.

    Mam takie pytanie: jakie dokumenty muszę mieć, jakie formalności załatwić,
    żeby móc podjąć legalną pracę w Anglii? I ile może kosztować ich
    załatwienie?

    Z góry dziękuję,
    pozdrawiam
    Brovar

  • 2. Data: 2005-07-10 21:55:09
    Temat: Re: Jakie formalności?
    Od: Maciej Suszko <t...@o...art.no-spam.pl>

    Poszperaj tu: http://hrc.pl/ - jest sporo informacji.

    --
    pozdrawiam, | |
    Maciej Suszko aka suchy | char shellcode[] = |

  • 3. Data: 2005-07-10 22:01:17
    Od: "brovar" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Maciej Suszko" <t...@o...art.no-spam.pl> napisał w
    wiadomości news:slrndd369t.rfk.tlhscd@tlhscd.invalid...

    > Poszperaj tu: http://hrc.pl/ - jest sporo informacji.

    Dzięki, znalazłem nawet więcej niż szukałem;)
    Pozdrawiam
    Brovar