PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy mam prawo do zaległego urlopu?

  • 1. Data: 2005-07-10 22:08:43
    Temat: Czy mam prawo do zaległego urlopu?
    Od: "E.L." <e...@k...pl>

    Witam!
    Karta nauczyciela mówi, że: ".w razie niewykorzystania urlopu wypoczynkowego
    w całości lub części w okresie ferii szkolnych z powodu niezdolności do
    pracy wywołanej chorobą lub odosobnieniem w związku z chorobą zakaźną,
    urlopu macierzyńskiego, odbywania ćwiczeń wojskowych albo krótkotrwałego
    przeszkolenia wojskowego - nauczycielowi przysługuje urlop w ciągu roku
    szkolnego, w wymiarze uzupełniającym do 8 tygodni ."

    Jestem zatrudniona w gimnazjum na czas określony do 31 sierpnia 2005r.
    Podobnie jak w roku ubiegłym 1 września podpiszę kolejną umowę na rok. W
    marcu bieżącego roku urodziłam synka i do 4 lipca byłam na urlopie
    macierzyńskim, a rok szkolny zakończył się przecież już 24 czerwca. Poza tym
    od stycznia aż do czasu do porodu byłam na zwolnieniu lekarskim, wobec czego
    nie wykorzystałam urlopu wypoczynkowego przypadającego na ferie zimowe. Czy
    we wrześniu będę mogła liczyć na zaległe niemal 3 tygodnie urlopu?
    Pozdrawiam.
    E.L.