PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podsłuchiwanie rozmow telefonicznych...

  • 11. Data: 2002-04-20 14:54:45
    Temat: Re: Podsłuchiwanie rozmow telefonicznych...
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    news:lps2cuchag8q605qhioaoqekmr9voi0rr0@4ax.com...

    > Za to jeżeli ja dzwonię z własnego telefonu do jakiejś
    > firmy to ta firma nie ma prawa nagrywać mojego głosu bez mojej zgody i
    > kropka.

    I jest to ewidentne naruszenie prawa, oraz są na to paragrafy w Kodeksie
    Karnym.

    Wiesiek

  • 12. Data: 2002-04-20 17:16:46
    Od: Adam Moczulski <a...@z...legnica.tpsa.pl>

    Wiesław Wronowicz napisał(a):

    > I jest to ewidentne naruszenie prawa, oraz są na to paragrafy w Kodeksie
    > Karnym.

    A mógłbyś je zacytować ?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 13. Data: 2002-04-22 11:23:27
    Od: "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl>

    Użytkownik <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...
    > ... uważam że pracodawca moża podsłuchiwac i nagrywac rozmowy
    telefoniczne.
    > Podobnie sprawa ma sie z przeglądaniem maili służbowych. Wbrew pozorom
    nie jest
    > to Twoja prywatna skrzynka pocztowa czy telefon. Jest to własność
    firmy wiec ma
    > do tego moim zdaniem prawo. Tu bardziej wchodzą elementy moralne
    danego
    > pracodawcy. Email firmowy i telefon nie sa Twoja wlasnością wiec nie
    następuje
    > tu formalnie naruszenie Twoich dobr i prywatnosci.

    A jak dostanę służbowy długopis, to mam pracodawcy pokazywać wszystko co
    nim napisałam? Ciekawe podejście...

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 14. Data: 2002-04-23 15:02:16
    Od: " " <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    Tomi <z...@w...pl> napisał(a):

    > Witam. Mam takie pytanie czy pracodawca , manager ma prawo do podsłuchiwania
    > rozmow telefonicznych,czy musi miec moja zgode?Tłumaczy sie tak ,że jest to
    > wykorzystywane do celów szkoleniowych i żadna moja zgoda nie jest wymagana.
    >
    > Pozdrawiam

    Kierownik ma prawo zakładać, że telefon służbowy w pracy służy do rozmów
    służbowych, a takie sprawy nie powinny być dla niego tajemnicą. To samo
    dotyczy firmowego mejla. Przecież w każdej chwili może się ciebie zapytać, o
    czym rozmawiałeś przed chwilą z firmą X i ty musisz mu dokładnie odpowiedzieć.

    Natomiast podsłuchiwanie to śliska sprawa. Moim zdaniem pracodawca ma takie
    prawo, ale powinien wszystkim o tym wyraźnie powiedzieć. Nie może się to
    odbywać ukradkiem.

  • 15. Data: 2002-04-26 08:49:27
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Stanisław Pikul" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zgody mieć nie musi, ale Ty i rozmówca muszą być o tym poinfomowani
    > (zadzwoń do HP Polska (0-xxxx 22 865 98 00) i posłuchaj wstępu).

    Ale kontynując rozmowę wyrażasz zgodę. Więc zgoda musi być - jak się nie
    godzisz, to się rozłączasz.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 16. Data: 2002-04-26 09:45:34
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    > Ale kontynując rozmowę wyrażasz zgodę. Więc zgoda musi być - jak się
    nie
    > godzisz, to się rozłączasz.

    No to chyba oczywiste, po to jest taka informacja.

    Kotewka
    k...@w...pl