PracaGrupypl.praca.dyskusje › Widełki płacowe netto dla asystenta działu analiz.

  • 1. Data: 2004-08-12 22:08:48
    Temat: Widełki płacowe netto dla asystenta działu analiz.
    Od: sir Szewc <r...@p...onet.pl>

    Witam.

    Aplikuję na takie stanowisko, nie wiem dla jakiej firmy, bo rekrutację
    przeprowadza oczywiście biuro doradztwa. W ofercie nie jest wymagane
    wyższe doświadczenie ponadto nie sformułowano konkretnych wymagań
    dotyczących pracy. Prawdopodobnie sporo pracy z Excellem i Accessem.
    Jakie waszym zdaniem zaproponować wynagrodzenie?
    Mam wykształcenie wyższe, ale żadnego doświadczenia w pracach na umowę o
    pracę.

    pozdr.
    sir Szewc

  • 2. Data: 2004-08-12 23:07:17
    Od: "Robert" <a...@t...pl>

    Tak tylko żebyś ja dostał zaproponuj 1500 brutto.

  • 3. Data: 2004-08-12 23:43:07
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Tak tylko żebyś ja dostał zaproponuj 1500 brutto.

    Bzdura. Kasa zależy od kilku rzeczy - m.in. tego co to za firma i gdzie się
    znajduje, jaki jest zakres obowiązków pracownika, co taki pracownik potrafi
    itd, itp. Nie warto się cenić za nisko. Dowód? Proszę bardzo, oto cytat z
    środowego Dziennika Łódzkiego (chodziło o stanowisko przedstawiciela
    handlowego):

    "Trzynastu kandydatów zostało zaproszonych na rozmowę. Większość od razu
    przyznała się, że szuka jakiejkolwiek pracy. Kandydaci nie wiedzieli, w
    jakiej firmie chcą pracować i... zbyt nisko się cenili.
    - Żądali po 700 - 1.500 złotych miesięcznie - mówią przedstawiciele
    przedsiębiorstwa. - A przedstawiciel musi się cenić."
    (...)
    "Kandydat mógłby zarabiać 3 tys. zł miesięcznie. "

    pzdr,
    Aga

  • 4. Data: 2004-08-13 13:31:56
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    No tak sie oczywiscie mówi jak sie ma pracę ale od czegoś tzreba zacząć
    zeby byc tym specjalista

  • 5. Data: 2004-08-13 13:46:43
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Daniel" <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > No tak sie oczywiscie mówi jak sie ma pracę ale od czegoś tzreba zacząć
    > zeby byc tym specjalista

    Zgadza się, ale weź też poprawkę na to, że im niższą kwotę podajesz tym
    mniej miejsca masz na negocjacje. Ty im 1500, a oni, OK to czemu nie 1000.
    Zacznij wyżej a dojdziesz do 1500. Wbrew temu co się mówi nie każda firma
    zatrudnia tylko tych najtańszych.

    pzdr,
    Aga