PracaGrupypl.praca.dyskusjePodali wynagrodzenie :-) › Re: Podali wynagrodzenie :-)
    From: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Podali wynagrodzenie :-)
    Date: Wed, 17 Feb 2010 11:56:25 +0100

    > Kwestia kwoty to jedno, ale znów nie powiecie mi chyba, że widzicie
    > właśnie
    > pierwsze ogłoszenie gdzie podano proponowaną pensję?

    Szczerze mówiąć pierwszy raz sam takie znalazłem (nie podane na jakiejś
    grupie czy forum), i jest z interesującej mnie kategorii i spełniam prawie
    wszystkie wymagania formalne.
    Chciałbym, by podawanie kwoty wynagrodzenia stało się jednak standardem.
    Chociaż w omawianym przypadku nie jest napisane, czy brutto, czy netto i nie
    jest napisane za jaki czas pracy. Może sie okazać, że za kwartał na
    przykład, ale to już tak jakby chcieć się przyczepić.
    A ogólnie widziałem takie, choć nie są zbyt częste. Na ogół do pracy za
    granicą, albo wpisana była kwota równa minimalnej w naszym kraju.