PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie znajdę wzór listu motywacyjnego po niemiecku?

  • 1. Data: 2003-03-26 18:03:02
    Temat: Gdzie znajdę wzór listu motywacyjnego po niemiecku?
    Od: "Kiki" <k...@n...pl>

    Konkretnie chodzi mi o ubieganie sie o wyjazd na kurs językowy do Niemiec i
    niestety musze napisać takowy list, zas moj niemiecki nie jest zbyt
    dobry.Chodzi mi o jakiś przykład, a dalej to sobie chyba poradzę....
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-03-27 19:52:49
    Od: l...@w...de

> [...]
    > niestety musze napisać takowy list, zas moj niemiecki nie jest zbyt
    > dobry.Chodzi mi o jakiś przykład, a dalej to sobie chyba poradzę....

    Polecam udanie sie do ksiegarni na Podwalu i obejrzenie podreczników do języka
    niemieckiego dla szkoły średniej, szczególnie Themen Neu (cz. I lub II), bo
    tam na pewno coś takiego było. Jesli potrzebujesz pomocy, to się polecam.

    AGA <l...@w...de>

  • 3. Data: 2003-03-27 23:28:57
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    l...@w...de napisał:

> [...]
    > tam na pewno coś takiego było. Jesli potrzebujesz pomocy, to się polecam.

    Bodajrze - http://www.gazeta.pl/praca

    Nie znajdziesz tam jakis wariantow - skoro pracodawca wymaga szczegolnej
    formy, to mimo wszystko radzil bym zastanowic sie nad swoimi
    umiejetnosciami z zakresu j.niemieckiego.

    Flyer

  • 4. Data: 2003-03-28 07:11:13
    Od: "KaeL" <k...@...pl>

    Może mam gdzieś jakąs starą kopię...
    Chcesz?
    --
    KaeL
    Wytnij tekst pomiędzy znakami _ (włącznie) z adresu