PracaGrupypl.praca.dyskusjePlatformy wiertnicze › Odp: Platformy wiertnicze
    From: "michał t" <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Platformy wiertnicze
    Date: Thu, 27 Mar 2003 11:53:45 +0100

    Wiem , że na platformie można dużo zarobić... Np. w Norwegii :
    FLYKEARBEJDSKONTRET Rogaland
    Ny Olavskleivein 6
    N-4000 Stavanger
    Norwey

    Tylko tam można uzyskać naprawdę szczegółowe i aktualne informacje.
    Największe szanse mają kandydaci o wykształceniu technicznym, dobrze
    porozumiewający się w języku angielskim. Kandydaci przejdą odpowiedni kurs
    (po angielsku) zakończony egzaminem państwowym, który będzie uprawniać ich
    do pracy w przemyśle naftowym. Później o pracę można się starać poprzez
    Urząd pracy, lub próbując skontaktować się z firmami naftowymi na własną
    rękę. Roczne wynagrodzenie za pracę na platformie na początek wynosi 60.000
    DM. Po 3-5 latach, przy założeniu, że się podniesie kwalifikacje, można
    osiągnąć ok. 100.000 DM rocznie.

    a to powyższe z http://www.emigracja.pl/norwegia/praca.htm

    MAM PYTANIE:!!!!!!!!!!!!!!
    Poważnie myślę o wyjeździe do Norwegii, za 2 miesiące wybieram specjalność
    na studiach(jestem na kier.automatyka i robotyka) i chiałbym wybrać taką,
    która dawałaby mi szanse na pracę w/w . Poradźcie...-Nie pojade przecież
    tylko po to by się zapytać...

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...