PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca przez biuro pośrednictwa

  • 1. Data: 2005-09-18 11:19:16
    Temat: Praca przez biuro pośrednictwa
    Od: "Tom" <s...@v...pl>

    Witam !

    Jak wyglądam mechanizm pobierania wynagrodzenia przez biuro pośrednictwa
    pracy za znalezienie pracownika?

    Czy takie firmy jak np. HRK czy Jobpilot pobierają jednorazowo kase od
    zleceniodawcy czy jest to jakoś odbijane przez nich z mojej pensji przez
    jakiś okres ? Innymi słowy czy jest jakaś różnica pomiędzy dostaniem pracy
    przez pośrednika a dostaniem pracy bezpośrednio w firme ??

    Pytanie dodatkowe ;)

    Czy warto składać podania do kadr dużych firm np. banków czy firm
    ubezpieczeniowych, bez wyraźnych ogłoszeń na konkretne stanowiska ?

    Jestem informatykiem z 4 letnim doświadczeniem jako analityk bazodanowy i
    administrator serwera na AIX oraz W2003. Pisałem aplikacje w Javie i
    C++(wcześniej 3 lata jako serwisant i kierownik serwisu - czyli razem 7 lat
    doświadczenia).

    Myślę o przeprowadzce do Warszawy i zastanawiam się jaką strategię
    poszukiwania pracy przyjąć. Pewnie jak zwykle warto wykorzystać każdą
    możliwość czyli biura pośrednictwa, grupy dyskusyjne i ogłoszenia w prasie
    oraz wysyłanie do kadr dużych firm; ale chciałbym znać Wasze opinie .

    Czy ktoś byłby w stanie mi powiedzieć na jakie pieniądze mogę obecnie liczyć
    w Warszawie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-18 11:26:23
    Temat: Re: Praca przez biuro pośrednictwa
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 18-09-2005 o 13:19:16 Tom <s...@v...pl> napisał:

    > Czy takie firmy jak np. HRK czy Jobpilot pobieraj? jednorazowo kase od
    > zleceniodawcy czy jest to jako? odbijane przez nich z mojej pensji przez
    > jaki? okres ? Innymi s?owy czy jest jaka? ró?nica pomi?dzy dostaniem
    > pracy
    > przez po?rednika a dostaniem pracy bezpo?rednio w firme ??

    Przeciez pensja podlega negocjacjom. Jesli negocjacje kończą się sukcesem,
    podpisujesz umowę. Dlaczego obchodzą cie umowy miedzy innymi stronami?