PracaGrupypl.praca.dyskusje › Statoil, prosze o pomoc!

  • 1. Data: 2004-12-04 20:03:32
    Temat: Statoil, prosze o pomoc!
    Od: "Beza" <s...@t...pl>

    Witam serdecznie
    Byłam na rozmowie w sprawie pracy na stanowisku sprzedawcy w Statoil.
    Dowiedziałam się, że jest to 1/2 etatu z 90% stawką godzinową.
    Wynagrodzenie na tym stanowisku na początek, to 750 netto. Prośże
    wytłumaczyć mi co oznacza w tym przypadku 90% stawka godzinowa na 1/2 etacie
    i jak wygląda przykładowy grafik tygodniowy na tym stanowisku?
    Proszę pilnie o pomoc, ponieważ do środy mogę otrzymać odpowiedź.
    Serdecznie pozdrawiam
    Beza

  • 2. Data: 2004-12-04 20:41:21
    Temat: Re: Statoil, prosze o pomoc!
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Beza" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Dowiedziałam się, że jest to 1/2 etatu z 90% stawką godzinową.

    > Proszę pilnie o pomoc, ponieważ do środy mogę otrzymać odpowiedź.

    A możesz nam powiedziedzieć dlaczego nie zapytałeś o to na rozmowie?

    vertret

  • 3. Data: 2004-12-04 20:53:37
    Od: "Beza" <s...@t...pl>

    To moja druga rozmowa w zyciu (pierwsza przebiegała zupełnie inaczej) i
    byłem bardzo zdenerwowany.
    Teraz juz wiem, ze wszystkie wTPLIWO

  • 4. Data: 2004-12-04 20:56:59
    Od: "Beza" <s...@t...pl>

    Przepraszam za te błędy!
    To moja druga rozmowa w zyciu (pierwsza przebiegała zupełnie inaczej) i
    byłem bardzo zdenerwowany.
    Teraz juz wiem, ze wszystkie wątpliwości należy wyjaśnic w trakcie rozmowy.
    Człowiek uczy sie na błedach.
    Ja jednknak ponawiam swoje pytanie i prosze o pomoc.
    Pozdrawiam Beza

  • 5. Data: 2004-12-05 03:24:54
    Od: "Lukas" <d...@v...pl>

> [...]
    > Wynagrodzenie na tym stanowisku na początek, to 750 netto. Prośże
    > wytłumaczyć mi co oznacza w tym przypadku 90% stawka godzinowa na 1/2

    co to znazy to nie wiem ale wyglada to tak pracujesz sobie na godzinki placa
    ci za godzinki i masz do przepracownia max o ile dobrze pamietam jakies 500
    godiznek z hakiem na 3 miesiace , nie pamietam jak to dokladnie przebiega i
    jaka jest tego podstawa prawna ale oni raczej wypelniaja kodeks pracy w
    duzej mierze zlezy wszystko od szefa spotkalem sie z takimi sytuacjami ze
    jak ktos przychodzil pracowac na godzinki a reszta miala umowy na etat to ci
    nowi jechali ponad 200 godzin np zeby nie placic nadgodzin etatowca ponoc
    nie jest zle ....... po trzech miesiacach to chyba stawka dizie w gore a dla
    najlepszych w przyszlosci awans he he co za czasy...............

    pozdrawiam powodzenia

  • 6. Data: 2004-12-05 18:40:56
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

> [...]
    > placa
    > ci za godzinki i masz do przepracownia max o ile dobrze pamietam jakies

    500h z hakiem na 3 mies. to chyba na caly etat (normalnie jest: 8h x 5 dni x
    4 tyg = 160h, czyli ok 160h w miesiacu - na pelny etat)
    Wg. mnie to masz do przepracowania mniej godzin niz zwykle (czyli pewnie
    chodzisz srednio co drugi dzien), przy czym dziennie raczej nie pracuja
    tylko 8h :/. Do tego stawke godzinowa masz mniejsza niz inni. Czyli
    dostajesz ok 45% tego co inni na caly etat z normalna stawka.

    Zycze powodzenia w nowej pracy, niektorzy nie maja wcale pracy.

    --
    Arek

    "Czerpanie korzyści z każdej sytuacji, to jest to,
    co niektórzy ludzie nazywają inteligencją." (Oscar Wilde)

  • 7. Data: 2004-12-06 00:30:36
    Od: "Lukas" <d...@v...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Arek
    >
    > "Czerpanie korzyści z każdej sytuacji, to jest to,
    > co niektórzy ludzie nazywają inteligencją." (Oscar Wilde)

    statoil pracuje 24 na dobe 365/366 na rok
    8 godzin slabo sie sprawdzalo z tego co pamietam wiekszosc pracuje po 12