PracaGrupypl.praca.dyskusjePanowie GreenCardy

  • 21. Data: 2002-01-31 13:28:12
    Temat: Re: Panowie GreenCardy
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    >A kolezanka gratuluje, ze producent Twojej pralki gwarantuje tak skuteczny i
    >dobrze wyszkolony, takze jezykowo, serwis. Nie zmienia to jednak faktu, ze
    >moja znajoma nie byla w stanie dogadac sie po angielsku z dentysta...

    Nie watpie ze moze zaistniec mozliwosc iz lekarz nie gada po angielsku. Ale
    czy nie dalo sie przez telefon zapytac o to? Lekarzy akurat w niemczech jest
    jak na s.. tzn. strasznie duzo.

    >Ok, przeoczylam info, ze chodzi o Bawarie.... Moja znajoma mieszka w
    >Stuttgarcie a to juz nieco inny region i pewnie dlatego tez nieco inna
    >sytuacja :o)

    A ile czasu juz mieszka? Po pewnym momencie trza zapomniec o tym ze po
    Angielsku mozesz zagiac Szekspira i probowac cos tam kaleczyc po Niemiecku,
    poczatku sa ciezkie (srodki tez ;-)), ale jak sie nie zacznie to sam ten jezyk
    nie przyjdzie.

    Pozdr.
    R-nee.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 22. Data: 2002-01-31 13:44:03
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    Witam

    "R-nee" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > Przydatne sa jeszcze Turecki i Slaski ;-)

    No i oczywiscie w okolicach i samym Monachium - polski ;-)))

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 23. Data: 2002-01-31 14:50:44
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    Witam

    > W koncu ponoc jest serwisantem ;-))
    __________________^^^^^^^^^^

    RRRROOOOTTTTFFLL ;-)))

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 24. Data: 2002-01-31 14:57:45
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    Witam

    "kingram" <k...@g...net> wrote in message

    > Tym niemniej - Limfo - ma racje... niemiecki x 3 - tyle ze w okolicach
    > przymonachijskich angielski w zupelnosci wystarczy. Ach no i jeszcze
    > polski... Zdziwilbys sie gdybym ci powiedzial ze moj lekarz rodzinny to
    > Polak, dentysta (kontakt od Pawelka) ma asystenke Polke, w mojej firmie
    > pracuje Niemko/Polka i znam co najmniej 10-iu Polakow (he, he...) z
    > ktorymi utrzymuje takie czy inne kontakty...

    Krzysiu, z tymi kontaktami sie tak bardzo nie wychylaj ;-))) Ja wole tylko
    towarzyskie ;-)))))))))))))

    Pozdrawiam
    Pawelek
    Prace umyslowe pochodza z mozgu

  • 25. Data: 2002-01-31 16:54:06
    Od: kingram <k...@g...net>

    Pawelek wrote:

    <ciach>

    > Krzysiu, z tymi kontaktami sie tak bardzo nie wychylaj ;-))) Ja wole tylko
    > towarzyskie ;-)))))))))))))
    ROTFL !
    Zboczony czy co?
    No tak - jak u takiego: "prace umyslowe pochodza z mozgu" to nigdy nic
    nie wiadomo... ;o))
    (Hueh - i powiedz ze sie czepiam!)

  • 26. Data: 2002-01-31 17:39:37
    Od: "Okruch" <o...@p...net.pl>

    Uzytkownik "kingram" <k...@g...net> napisal w wiadomosci
    > angielski jest znacznie prostszy od niemieckiego (niestety)...

    Pozwole sie nie zgodzic. Angieski jest latwy na poczatku - pozniej zaczynaja
    sie schody. Z niemieckim jest troche inaczej - wskakujesz od razu na gleboka
    wode, ale jak juz plyniesz, to jakos idzie :)))

    Takie jest moje subiektywne odczucie :)))

    Okruch

    PS. Gdzies slyszalem, ze wszystkie jezyki sa tak samo latwe, przeciez dzieci
    swoj (dowolny) ojczysty jezyk opanowuja w mniej wiecej tym samym czasie.

  • 27. Data: 2002-02-01 16:05:46
    Od: b...@h...com (Bogdan)

    "Andrzej Dmoch" <A...@b...com> wrote in message

    > ROTFL :-)))

    Tam, gdzie pracowalem akurat Chorwacki byl #1 .....(Kak se radi?)

    BTW: Czy jestes tym samym Andrzejem Dmochem z ktorym studiowalem na mimuwie?

    Bogdan Gapinski

  • 28. Data: 2002-02-01 19:48:32
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On Wed, 30 Jan 2002 23:28:51 GMT, g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t
    (Limfo) wrote:

    >Prosze grzecznie o rade przed ew. wyjazdem do sznapsow.
    Po przejrzeniu wszystkich postow zdradze wam co sobie zaaplikuje.
    bedzie to niemiecki ale poszukam jakiejs szkoly konwersacji czyli
    gadania bo niemiecki mi bedzie potrzebny do poslugiwania sie w zyciu
    codziennym. Jednak jak widze odrdzewienie angielskiego sie przyda wiec
    jakies 2-3 miesiace w np Callan'ie sie moga przydac.

    Wszystkim zas pieknie dziekuje za rade

    Pzdr
    Limfo

  • 29. Data: 2002-02-01 19:49:41
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On Thu, 31 Jan 2002 01:29:12 +0100, "Slavo" <s...@g...net> wrote:

    >taaaa.... po siódmym browcu.....
    Po siodmym browcu (zywiecim lub okocim mocne) to ja plynnie mowie po
    wietnamsku :)))))))))))))

    Pzdr
    Limfo

  • 30. Data: 2002-02-01 19:51:35
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On Thu, 31 Jan 2002 11:29:00 +0100, "Andrzej Dmoch"
    <A...@b...com> wrote:

    >No :-))
    >
    >Ja pomniu ciudnoje mgnowienie, pieriedamnoj jawilas ty!
    >Kak mimoliotnoje widzienie, kak genij czistoj krasoty.

    Ja pamietam "pust wsiegda budiet sonce" i "alfawit my uze znajem"

    pzdr
    Limfo