PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sklep wędkarski-pytanie.

  • 1. Data: 2002-01-30 21:04:31
    Temat: Sklep wędkarski-pytanie.
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Jestem bezrobotny i chciałem założyć sklep wędkarski.Co będę musiał zrobić
    i co mnie może zaskoczyć?Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
    k...@p...onet.pl
    Zbyszek.

  • 2. Data: 2002-01-30 21:32:49
    Temat: Re: Sklep wędkarski-pytanie.
    Od: "Grzesieq" <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it>

    > Co będę musiał zrobić i co mnie może zaskoczyć?
    Generalnie fajny pomysl. Przy odrobinie marketingowej i po zakreceniu sie po
    paru hurtowniach ze sprzetem i akcesoriami wedkarskimi moze przyniesc niezle
    dochody - slyszalem ze profesjonalne kije "do moczenia" moga kosztowac nawet
    kilka tysiecy zlotych. Tylko trzeba pamietac ze to handel raczej sezonowy -
    w zimie to malo jest wedkarzy lowiacych w przerebli. Wiosna jest wiec
    najlepsza pora do otwarcia interesu. Spiesz sie bo im bardziej bedziesz
    zwlekac tym gorzej na starcie.

    Grzesieq - nie wedkarz...

  • 3. Data: 2002-01-31 08:22:31
    Od: Piotr <s...@b...pl>

    W dniu Wed, 30 Jan 2002 22:32:49 +0100, "Grzesieq"
    <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it> napisał:

> [...]
    >w zimie to malo jest wedkarzy lowiacych w przerebli. Wiosna jest wiec
    >najlepsza pora do otwarcia interesu. Spiesz sie bo im bardziej bedziesz
    Dodam jako wędkarz, że jednak wymaga to sporo wkładu. A efekt
    uzależniony od ilości wody w okolicy, ilości tego typu sklepów i
    ruskich targowisk

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 4. Data: 2002-01-31 08:22:41
    Od: Piotr <s...@b...pl>

  • 5. Data: 2002-01-31 08:22:51
    Od: Piotr <s...@b...pl>

  • 6. Data: 2002-01-31 08:22:58
    Od: Piotr <s...@b...pl>

> [...]

    >Jestem bezrobotny i chciałem założyć sklep wędkarski.Co będę musiał zrobić
    >i co mnie może zaskoczyć?Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

    Zgłoś się na pl.rec.wedkarstwo

  • 7. Data: 2002-01-31 09:50:38
    Od: Piotr <s...@b...pl>

    W dniu Thu, 31 Jan 2002 09:22:31 +0100, Piotr <s...@b...pl>
    napisał:

> [...]

    Przepraszam a wielość odpowiedzi, ale miałem mały problemik z Agentem
    :))

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski