PracaGrupypl.praca.dyskusje › Panowie GreenCardy

  • 31. Data: 2002-02-01 19:53:25
    Temat: Re: Panowie GreenCardy
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On Thu, 31 Jan 2002 11:48:08 +0100, "R-nee" <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Przydatne sa jeszcze Turecki i Slaski ;-)
    Nie lobrazoj nos my nie hanysy :))))))))))))))
    Kingram i ja to tacy sami slazacy jak i Malysz

    Pzdr
    Limfo

  • 32. Data: 2002-02-02 11:22:19
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo) writes:

    > Po przejrzeniu wszystkich postow zdradze wam co sobie zaaplikuje.
    > bedzie to niemiecki ale poszukam jakiejs szkoly konwersacji czyli
    > gadania bo niemiecki mi bedzie potrzebny do poslugiwania sie w zyciu
    > codziennym. Jednak jak widze odrdzewienie angielskiego sie przyda wiec
    > jakies 2-3 miesiace w np Callan'ie sie moga przydac.

    A to Ty sie do DE wybierasz?!
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 33. Data: 2002-02-02 18:09:53
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On 02 Feb 2002 12:22:19 +0100, Michal Jeczalik
    <s...@s...eu.org> wrote:

    [ciach...]
    >A to Ty sie do DE wybierasz?!
    A widzisz w ojczyznie jakas przyszlosc ??? Ja nie bardzo.

    Nawet jak sie nie zdecyduje to zawsze bede umial nastepna rzecz.

    Pzdr
    Limfo