PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie podyplomowe PR

  • 1. Data: 2004-08-17 10:41:22
    Temat: jakie podyplomowe PR
    Od: "marcin" <m...@o...pl>

    jakie polecilibyście studia podyplomowe
    z zakresu PR ?
    czy poza UW coś jeszcze? - nie stać mnie na razie :(
    co powiecie o SGH-u ?
    dzięki
    marcin

    ps. wiem wiem lepiej łapać praktykę a papierki
    sobie wsadzić, ale chcę się podszkolić
    a nie chcę wpakować ciężko osłożonej kasy w błoto.
    chodzi mi o wiedzę (i ładny papier ;-)

  • 2. Data: 2004-08-17 21:00:54
    Temat: Re: jakie podyplomowe PR
    Od: "Fiolka" <t...@g...pl>

    jeżeli chodzi o ładny papier to SGH jest w sam raz ,
    co do możliwości zdobycia tam prawdziwej wiedzy to... z tym jest o wiele
    gorzej (sprawdziłam na własnej osobie... a miałam pewne ambicje:)
    fiolka