PracaGrupypl.praca.dyskusje › druki Zus RMUA

  • 1. Data: 2004-08-17 10:10:52
    Temat: druki Zus RMUA
    Od: "Kewałs" <k...@a...pl>

    pracodawca rozwiazal ze mna umowe, na pytanie o te druki za kazdy miesiac
    dostalem odpowiedz ze teraz nie sa one obowiazkowe, ze niby cos tam
    pracodawca ma podpisane z zusem....moze i tak ale czym ja w przyszlosci
    udokumentuje skladki przy przejsciu na emeryture ?

    jak to jest...prawda czy zaniedbanie pracodawcy ?

  • 2. Data: 2004-08-17 21:41:51
    Temat: Re: druki Zus RMUA
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    Kewałs napisał (wto 17. sierpnia 2004 12:10):

> [...]
    > udokumentuje skladki przy przejsciu na emeryture ?
    >
    > jak to jest...prawda czy zaniedbanie pracodawcy ?

    te druki świadczą np. o tym, że pracodawca przekazywał składki do zusu.
    z tego co się orientuję, to faktycznie nie ma obowiązku przekazywania rmua
    co miesiąc "z urzędu", natomiast na prośbę pracownika druki yr musza być
    wydane

  • 3. Data: 2004-08-18 09:24:44
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    Skieruj pisemny wniosek do pracodawcy. Wyslij poleconym. Jak nie wyda- na
    poczatek powiadom inspekcje pracy.
    --
    Jackare