PracaGrupypl.praca.dyskusje › Może Kanada?

  • 1. Data: 2002-04-30 11:37:35
    Temat: Może Kanada?
    Od: "Marcin" <c...@2...pl>

    Witam
    Czy ktoś był może w Kanadzie na nauce angielskiego lub w pracy?
    Jaka tam jest sytuacja. Czy trudno jest otrzymać wizę i ile czasu sie czeka.
    Jeżeli ktoś ma jakies doświadczenie na tym polu proszę na priv.
    Dzieki

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2002-04-30 11:44:07
    Temat: Re: Może Kanada?
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@g...pl>

    Użytkownik Marcin <c...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aalvmv$igc$...@n...tpi.pl...
> [...]
    czeka.
    > Jeżeli ktoś ma jakies doświadczenie na tym polu proszę na priv.

    Dlaczego tylko na priv? Mnie na przyklad tez to interesuje...

    Tomek

  • 3. Data: 2002-04-30 12:24:26
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Mnie również, jak jest z zakawterowaniem i szukaniem na miejscu pracy ?????

  • 4. Data: 2002-04-30 12:38:12
    Od: "BadeK" <b...@p...onet.pl>

    alt.pl.kanada
    alt.pl.emigracja