PracaGrupypl.praca.oferowana › PROBLEM ROKU 2002 na grupie pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2002-01-07 17:07:37
    Temat: PROBLEM ROKU 2002 na grupie pl.praca.oferowana
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    Z przyczyn mi nieznanych i ode mnie niezaleznych posty wyslane na grupe
    w okresie ostatnich kilku dni nie trafily do moderatora niezwlocznie tylko
    dopiero dzis. Przyzyny techniczne przerwy w funkcjonowaniu grupy mogly
    doprowadzic do zaginiecia niektorych ogloszen.
    Jesli do tej pory nie ukazaly sie jakies ogloszenia wyslane w tym roku,
    prosze ponownie przyslac je na grupe.

    Pozdrawiam i przepraszam za utrudnienia.

    Roman Kubik [moderator]