PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACA PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO jak wyglada ?

  • 1. Data: 2003-04-24 10:28:34
    Temat: PRACA PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO jak wyglada ?
    Od: "Marta" <m...@i...pl>

    Czesc! bede upierdliwa i zapytam jeszcze raz

    JAK WYGLADA DOKLADNIE praca
    PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO
    (po kolei caly dzien)

    dzieki

    papppap

    Marta

  • 2. Data: 2003-04-24 11:23:07
    Od: "J o k e R" <z...@p...onet.pl>

    Droga Marto! Widac od razu ze jestes bardzo bystra dziewczyna. chetnie bym
    Ci pomogl, ale sie boje.
    J o k e R

  • 3. Data: 2003-04-24 12:30:52
    Od: "Arjano" <a...@w...pl>

    J o k e R wrote:
    > Droga Marto! Widac od razu ze jestes bardzo bystra dziewczyna. chetnie bym
    > Ci pomogl, ale sie boje.

    Czego się boisz ?
    Ktoś pyta, trzeba pomóc...

    6:00 pobudka
    6:02 kupa
    6:05 poranna toaleta : golenie się (sprawdzić czy facet), mycie zębów (jak
    kobita)
    6:10 ubieranie się
    6:15 nastawienie wody na kawę
    6:20 zakończenie przygotowywania kanapek na śniadanie
    6:21 śniadanie + lektura prasy fachowej (przeglądnięcie stron z przetargami,
    ogłoszeniami i reklamami - w tym własnej firmy)
    6:45 zejście na parking i pierwsza próba odpalenia cinquecento
    7:20 siedemnasta próba odpalenia auta z kratką
    7:21 wyjazd w trasę
    7:22-15:45 jeżdzenie po mieście, trochę w trasie, na maksymalnym gazie to
    tu, to tam, częste zmiany pasów, wyprzedzanie na trzeciego, ładowanie się
    innym kierowcom pod maskę, hamowanie na maksa tuż przed poprzedzajacym
    autem, trąbienie, nie zatrzymywanie się na zielonych strzałkach (w
    miedzyczasie przedstawienie kilku ofert klientom, zwerbowanie nowego
    klienta, obsługa klientów stałych, kawa x 4, lunch w MacDonaldzie)
    16:00 powrót do domu
    16:01-23:20 przełączanie pilotem stacji TV
    23:21 - 5:59 sen

    :-)
    Pozdrawiam

    Arjano

  • 4. Data: 2003-04-24 12:54:25
    Od: "J o k e R" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arjano" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czego się boisz ?
    > Ktoś pyta, trzeba pomóc...
    >
    > 6:00 pobudka
    > 6:02 kupa

    Tego sie balem wlasnie ;)

    J o k e R

  • 5. Data: 2003-04-24 13:21:23
    Od: "Tobi" <t...@p...onet.pl>

    ROTFL! :D

  • 6. Data: 2003-04-24 13:24:44
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Arjano" <a...@w...pl> wrote in message
    > 6:05 poranna toaleta : golenie się (sprawdzić czy facet), mycie zębów (jak
    > kobita)

    Faceci nie myją zębów?

  • 7. Data: 2003-04-25 05:36:33
    Od: "ak" <j...@j...com>

    prawdziwi nie !

  • 8. Data: 2003-04-25 05:39:18
    Od: "Arjano" <a...@w...pl>

    KK wrote:

    > Faceci nie myją zębów?

    Albo golenie albo zęby. Rasowy PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY nie ma czasu na
    głupoty...Cały dzień roboty przed nim. :-)

    Pozdrawiam, szczególnie Przedstawicieli, naprawdę szanuję Waszą pracę, i
    proszę potraktujcie ten post w konwencji żartu na trudnym i poważnym rynku
    pracy :-)

    Arjano

  • 9. Data: 2003-04-25 08:14:21
    Od: " nawrotka" <n...@N...gazeta.pl>

    niezle hiehiehie, podoba mi się:) chyba z większym przekonaniem będę
    opowiadac na oferty pracy " Przedstawiciela Hnadlowego"

    Ja znam jeszcze niezmotoryzowaną odmiane przedstawiciela handl.
    Wtedy odpada kilka punktów, np próba odpalenia autka, tylko wklada sie na
    nogi szybkobiegi i lata po sklepach w okolicy przezywajac przemile chwile
    podczas rozmow z kierowniczkami sklepów. Ciekawe dosiwdczenia uwierzcie....:)

    pozdrawiam

    n.

  • 10. Data: 2003-04-27 16:23:42
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Apr 2003 08:14:21 +0000 (UTC), nawrotka wrote:

> [...]
    > podczas rozmow z kierowniczkami sklepów. Ciekawe dosiwdczenia uwierzcie....:)

    My zmotoryzowani wierzymy. Roznimy sie tylko tym, ze w tych samochodzikach
    przywozimy prezenty dla upierdliwych kierowniczek ;)
    Pozdrawiam!
    Tobi