PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACA "NA CZARNO"

  • 11. Data: 2003-10-30 08:55:00
    Temat: Re: Odp: PRACA "NA CZARNO"
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Thu, 30 Oct 2003 08:17:28 +0100
    "Krystian Labuda" <k...@w...pl> wrote:

    > Dzi?ki za obron?. Potwierdzam my te dane potrzebujemy tylko do pracy
    > mgr. Uczciwo?ae zawsze by?a i b?dzie normalna.

    a ja nadal mam watpliwosci, poniewaz nie odpowiedzialas na pytanie
    powyzej:
    jaka wartosc naukowa beda mialy wyniki ankiety, wypelnionej przez
    PRZYPADKOWE osoby?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 12. Data: 2003-10-31 18:08:45
    Od: "KCH" <k...@a...waw.pl>

    Uzytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisal w
    wiadomosci news:20031030005500.12e4060e.ninka@pierdol.ninka.net
    .usun...

    jaka wartosc naukowa beda mialy wyniki ankiety, wypelnionej przez
    PRZYPADKOWE osoby?

    Zasadnicza. Mozna przyjac zalozenie ze kryterium wspólnym jest umiejetnosc
    obslugi komputera oraz dostep do internetu. A wiec mozna przyjac ze ankieta
    zostala przeprowadzona w srodowisku "internautów" - co do którego mozna
    przeprowadzac analizy i oszacowania. To juz nie sa przypadkowe osoby lecz
    przedstawiciele pewnej spolecznosci.
    Wydaje mi sie ciekawe aby taka ankiete przeprowadzic w inny sposób (jak mówi
    Nina - a wiec wsród innej grupy) i porównac otrzymane wyniki.

  • 13. Data: 2003-11-01 11:34:01
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Fri, 31 Oct 2003 19:08:45 +0100
    "KCH" <k...@a...waw.pl> wrote:

> [...]
    >

    > Zasadnicza. Mozna przyjac zalozenie ze kryterium wspólnym jest
    > umiejetnosc obslugi komputera oraz dostep do internetu. A wiec mozna

    jesli tak, trzebaby ta ankete preprowadzic rowniez w bardziej
    reprezentatywnych, niz JEDNA GRUPA DYSKUSYJNA gronach internautow.
    Inaczej jej wyniki beda niewiaygodne.

> [...]
    > Wydaje mi sie ciekawe aby taka ankiete przeprowadzic w inny sposób
    > (jak mówi Nina - a wiec wsród innej grupy) i porównac otrzymane

    to sie POWINNO zrobic, jesli zalozzonym kryterium jest umiejetnosc
    obslugi komputera i dostep do internetu.

    No ale osoba, co wyslala posta z prosba o wypelnienie tej ankiety ie
    odpowiedziala.
    Co niestety nie dodaje jej WCALE wiarygodnosci, ani jej pracy.

  • 14. Data: 2003-11-01 11:43:01
    Temat: Re: PRACA "NA CZARNO"
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    chelbek wrote:

    > Nie wiem czy wiesz ale nawet firmy badawcze NIE PŁACĄ za wypełnianie
    > ankiet. Czasami są jedynie jakieś prezenty (np. długopis), pomijam ze
    > jak testujesz jakiś produkt to musisz go zjeść :)

    Na przykład proszek do prania ? Albo mydło ... Mniam.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz