PracaGrupypl.praca.dyskusje › oferta handlowa - potrzebna

  • 1. Data: 2003-10-28 13:30:56
    Temat: oferta handlowa - potrzebna
    Od: "KasiA" <k...@d...poczta.onet.pl>

    Witam,
    niedawno dostałam prace w dziale zarządzania produktem... i mam do napisania
    swój pierwszy list handlowy.... pomożecie? jakieś wzory??
    Produkt znam, do tej pory robiłam prezentacje (wyliczenie zalet produktu) a
    wprowadzenie robiła laska której już nie ma :( przejęla ją konkurencja..
    Pomożecie?
    Prosze o konstruktywne uwagi i ewentualne linki do wzorów

    Pozdrawiam,
    Kasia

  • 2. Data: 2003-10-28 17:26:05
    Temat: Re: oferta handlowa - potrzebna
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "KasiA" <k...@d...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bnlr2i$h0l$1@topaz.icpnet.pl...
> [...]
    > Pomożecie?
    > Prosze o konstruktywne uwagi i ewentualne linki do wzorów

    przejrzył dokładnie komputer (jeśli dostałaś go po niej) - na bank coś się
    zachowało :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2003-10-28 18:01:02
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    > przejrzył dokładnie komputer (jeśli dostałaś go po niej) - na bank coś się
    > zachowało :)

    Chyba, że to computer Lady Jakoobowskiey.

    Pzdr: Catbert, EHRM

  • 4. Data: 2003-10-28 19:22:12
    Od: Catbert <v...@w...pl>

> [...]
    > Pomożecie?
    > Prosze o konstruktywne uwagi i ewentualne linki do wzorów

    Warto przejść się do księgarni, nie musisz od razu kupować - warto
    przewertowac parę książek z korespondencją handlową.

    Czy ten list ma być ogólny, czy to po prostu oferta?
    Jezeli oferta, to powinna zawierać
    nazwe firmy, do której kierujesz
    Twoją firmę + logo, etc, pewnie są jakieś zwyczaje w firmie
    nazwe pisma (np. oferta nr taki a taki z dnia takiego)
    jeżeli to odpowiedź na pismo klienta, to odwołanie się do tego pisma
    warunki handlowe:
    - waznośc oferty (czas, np. 3 miesiące)
    - informacje, co za ceny (netto, jeżeli w walucie, to jak liczone etc)
    - warunki dostawy lub realizacji usługi

    jeżeli to pierwszy list do kogoś, to dane rejestrowe firmy np. w stropce)

    Pewnie w firmie coś juz jest - jakiś sposób formułowania takich
    ofert/listów - możesz zapytać, jak ma byc, żeby było dobrze.

    Powodzenia.

    Pzdr; Catbert, EHRM