PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa agencyjna

  • 1. Data: 2003-10-28 14:12:11
    Temat: umowa agencyjna
    Od: "infka" <i...@o...pl>

    Czy ktoś mogłby mi przedstawić za i przeciw umowy agencyjnej i na czym ona
    polega? Ponieważ na "tą umową" dostałam oferte pracy.
    Z gory DZIĘKI
    infka

  • 2. Data: 2003-10-28 14:32:47
    Temat: Re: umowa agencyjna
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Zapytanie dosyc ogolne, bo tresc umowy agencyjnej moze byc bardzo rozna.
    Mozesz dostac stala kwote miesiecznie plus prowizje, a mozesz dostac tylko
    prowizje.

    Generalnie chodzi o to, ze przy umowie agencyjnej prowadzisz wlasna
    dzialalnosc gospodarcza - sam sie zatrudniasz i rozliczasz z urzedami
    "Pracodawcy" wystawiasz fakture na kwote przeiwdziana w umowie za swoje
    uslugi

  • 3. Data: 2003-10-28 15:28:37
    Od: "Steev-o" <p...@p...fm>

    Użytkownik "infka" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś mogłby mi przedstawić za i przeciw umowy agencyjnej i na czym ona
    > polega? Ponieważ na "tą umową" dostałam oferte pracy.

    mnie tez swego czasu zaproponowano pracę na okresie próbnym na umowe
    agencyjną, jak przyszło do podpisania okazało się że to umowa akwizycyjna,
    prawnik jakby uprzedzając moje pytanie nabąknoł tylko że to umowa
    agencyjna/akwizycyjna (tak sobie to nazwali) ale po przeczytaniu to była
    czysta akwizycja..., obśmiałem się jak norka i wyszdłem- co sie nie robi
    żeby nie użyć słowa akwizytor... a były to tęgie managery, bo to handlówka
    oczywiście, stanowisko - samodzielny przedsgtawiciel handlowy :-))

    ja bym uważał na takie umowy

    pozdrawiam
    stevoooo