PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACA DLA WYTRWAŁYCH

  • 1. Data: 2004-10-28 13:04:35
    Temat: PRACA DLA WYTRWAŁYCH
    Od: "jurek" <j...@o...pl>

    Jesli posiadasz konto e-mail i dostep do internetu- ta praca jest dla
    Ciebie! Wystarczy ok 1h dziennie. Idealna dla uczniow i studentow. Uwaga! To
    NIE jest klikanie na banery czy reklamy!!! Realna zyski. Twoje zarobki
    zaleza od Twojego Wysilku. Chcesz wiedziec wiecej? Napisz:j...@o...pl

  • 2. Data: 2004-10-28 13:12:08
    Temat: Re: PRACA DLA WYTRWAŁYCH
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "jurek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Uwaga! To NIE jest klikanie na banery czy reklamy!!! Realna zyski. Twoje
    > zarobki zaleza od Twojego Wysilku. Chcesz wiedziec wiecej?

    i pamiętaj o grzywnie w wysokości 5000 zł za wysyłanie spamu .. ;)
    To nie praca dla wytrwałych ale dla BARDZO NAIWNYCH

    Piotr Żebrowski

  • 3. Data: 2004-10-28 13:50:54
    Od: "Masia" <m...@i...pl>

    Faktycznie praca tylko dla naiwnych cos o tym wiem przez trzy miesiące pracy
    mozna zostać jedynie oszukanym bo kasy i tak Ci nie wypłacą