PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o zwolnienie (okres wypowiedzenia)

  • 1. Data: 2004-10-28 13:29:29
    Temat: Pytanie o zwolnienie (okres wypowiedzenia)
    Od: "Tomi" <t...@w...pl>

    Witam!
    Mam pytanie: zwalniam się ze starej firmy. Okres wypowiedzenia biegnie od
    listopada. I teraz moje pytanie: czy w piśmie do firmy wpisać początek
    okresu wypowiedzenia od 01.11.04, czy też 02.11.04. Pytam, bo nie jestem
    pewien. 1 listopada przypada w dzień świąteczny. Pierwszy dzień roboczy jest
    02 listopada. Jak to poprawnie rozegrać?
    Tomi

  • 2. Data: 2004-10-29 08:00:02
    Temat: Re: Pytanie o zwolnienie (okres wypowiedzenia)
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Thu, 28 Oct 2004 15:29:29 +0200, na pl.praca.dyskusje, Tomi napisał(a):

> [...]
    > pewien. 1 listopada przypada w dzień świąteczny. Pierwszy dzień roboczy jest
    > 02 listopada. Jak to poprawnie rozegrać?

    Od 1. do ostatniego bez względu na dni tygodnia - zawsze-