PracaGrupypl.praca.dyskusje › Termin rozwiązania umowy o pracę

  • 1. Data: 2012-05-01 00:39:11
    Temat: Termin rozwiązania umowy o pracę
    Od: k1oor <b...@m...pl>

    Jaki jest termin rozwiązania umowy o pracę w przypadku takiej formułki:

    "z dniem 31.08.2012 rozwiązuję z Panem umowę o pracę z zachowaniem 3
    miesięcznego okresu wypowiedzenia"

    To oznacza że przez wrzesień, pażdziernik i listopad jestem ciągle
    pracownikiem? Czy to wypowiedzenie może zostać cofnięte przez
    pracodawcę?

  • 2. Data: 2012-05-01 12:47:05
    Temat: Re: Termin rozwiązania umowy o pracę
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia Tue, 1 May 2012 00:39:11 +0200, k1oor <b...@m...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >
    >To oznacza że przez wrzesień, pażdziernik i listopad jestem ciągle
    >pracownikiem? Czy to wypowiedzenie może zostać cofnięte przez

    Tak, to właśnie oznacza.
    Czy może zostać cofnięte - to zależy ile osób o tym wie. :)
    Ostatecznie można podpisać nową umowę rozpoczynającą się po zakończeniu okresu
    wypowiedzenia.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 3. Data: 2012-05-01 13:46:39
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Sławomir Szyszło wrote:

    > Tak, to właśnie oznacza.

    Nie byłbym taki pewny.
    Kiedyś widziałem pismo podobnej treści
    wręczone do podpisu 31.maja i co to wtedy oznacza?
    Zwłaszcza, że tu ktoś "rozwiązuje" umowę z dniem 31.08.
    a nie "wypowiada" ją z tym dniem.

  • 4. Data: 2012-05-01 21:19:19
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia Tue, 1 May 2012 13:46:39 +0200, "cef" <c...@i...pl> wklepał(-a):

    >Nie byłbym taki pewny.
    >Kiedyś widziałem pismo podobnej treści
    >wręczone do podpisu 31.maja i co to wtedy oznacza?
    >Zwłaszcza, że tu ktoś "rozwiązuje" umowę z dniem 31.08.
    >a nie "wypowiada" ją z tym dniem.

    No w sumie racja, umowa rozwiąże się na koniec okresu wypowiedzenia.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 5. Data: 2012-05-01 22:48:07
    Od: "mumin" <m...@d...in>

    Użytkownik "k1oor" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > To oznacza że przez wrzesień, pażdziernik i listopad jestem ciągle
    > pracownikiem? Czy to wypowiedzenie może zostać cofnięte przez

    Jak dla mnie to oznacza że od 31 maja jesteś na wylocie.

  • 6. Data: 2012-05-02 22:44:27
    Od: k1oor <b...@m...pl>

    In article <4f9fcd1e$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>,
    c...@i...pl says...

    > Nie byłbym taki pewny.
    > Kiedyś widziałem pismo podobnej treści
    > wręczone do podpisu 31.maja i co to wtedy oznacza?
    > Zwłaszcza, że tu ktoś "rozwiązuje" umowę z dniem 31.08.
    > a nie "wypowiada" ją z tym dniem.

    No właśnie - rozwiązanie to chyba nie to samo co wypowiedzenie?
    Tak myslę że "rozwiązanie" to definitywny koniec współpracy, a
    wypowiedzenie to zawiadomienie o chęci zakończenia tej współpracy przez
    jedną ze stron.

    Co do 31 maja to podobno nie ma to znaczenia - termin wypowiedzenia
    liczy się od pierwszego następnego miesiąca.

  • 7. Data: 2012-05-02 23:31:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 1 May 2012 00:39:11 +0200, k1oor napisał(a):

    > Jaki jest termin rozwiązania umowy o pracę w przypadku takiej formułki:
    >
    > "z dniem 31.08.2012 rozwiązuję z Panem umowę o pracę z zachowaniem 3
    > miesięcznego okresu wypowiedzenia"

    Do końca listopada.

    > To oznacza że przez wrzesień, pażdziernik i listopad jestem ciągle
    > pracownikiem? Czy to wypowiedzenie może zostać cofnięte przez
    > pracodawcę?
    Może. Mozna tez, za porozumieniem stron skrócić okres wypowiedzenia.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 8. Data: 2012-05-03 09:27:47
    Temat: Re: Termin rozwiÄ?zania umowy o pracÄ?
    Od: "jerzboro" <j...@p...onet.pl>

    wiadomości news:c1.01.3VjXjl$166@mike.oldfield.org.pl...

    > Do końca listopada.

    > Może. Mozna tez, za porozumieniem stron skrócić okres wypowiedzenia.

    Czy aby na pewno może wycofać ?
    Wg mnie do wycofania oświadczenia woli z którym zapoznał się pracownik
    wymagana jest także jego zgoda.

    J.B.

  • 9. Data: 2012-05-03 18:35:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 3 May 2012 09:27:47 +0200, jerzboro napisał(a):

    > Czy aby na pewno może wycofać ?
    > Wg mnie do wycofania oświadczenia woli z którym zapoznał się pracownik
    > wymagana jest także jego zgoda.

    Czyli jest możliwe, prawda?

    --
    _______/ /_ GG: 3524356