PracaGrupypl.praca.dyskusje › Straż, Policja itp

  • 1. Data: 2012-05-04 10:28:46
    Temat: Straż, Policja itp
    Od: "Fanuc" <n...@m...pl>

    Orientuje sie ktos czy pracujac w tych sluzbach w korpusie cywilnym jest
    mozliwosc jakos nabyc mozliwosc pracy jak dla mundurowki? Wiem ze swego
    czasu pracujac w strazy mozna bylo odbyc jakies szkolenia i nabyc przywileje
    mundurowe. A jak to teraz wyglada?

  • 2. Data: 2012-05-04 19:43:37
    Temat: Re: Straż, Policja itp
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > mundurowe. A jak to teraz wyglada?

    tak, trzeba mieć plecy w PO, wtedy tak jak piszesz...

  • 3. Data: 2012-05-10 16:38:24
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    idąc do Urzędu Pracy w celu sprawdzenia czy nie pojawiło się jakieś
    ogłoszenie pracy dla ludzi z moim wykształceniem, wpadłem na zaprzyjaźnioną
    Komendę Policji... podobno procedura wygląda tak:
    - składa się podanie do Policji
    - Policja zaprasza na rozmowę
    - po przejściu rozmowy rozpoczyna się okres testów
    - po przejściu testów Policja wysyła na szkołę
    - po szkole można składać CV w różne miejsca i się modlić, żeby przyjeli...

    podobno jedyna różnica między ludźmi z ulicy, a służbą cywilną jest taka, że
    urzędnicy nie muszą powtarzać tych mało istotnych testów które już mają
    zdane - np. poświadczenie bezpieczeństwa, wywiad środowiskowy...