PracaGrupypl.praca.dyskusje › PITy

  • 1. Data: 2003-03-14 19:53:31
    Temat: PITy
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    Do kiedy pracodawcy musza dac nam nasze PITy?
    Adam

  • 2. Data: 2003-03-14 20:43:51
    Temat: Re: PITy
    Od: "DanielR" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Adam" <f...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Do kiedy pracodawcy musza dac nam nasze PITy?
    > Adam

    pracownikowi do 31 marca

  • 3. Data: 2003-03-15 06:59:14
    Od: "Lech Wiśniewski" <l...@x...wp.pl>

    Użytkownik "DanielR" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Adam" <f...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >

    > pracownikowi do 31 marca

    Do urzedu skarbowego musza wyslac do 31 stycznia (tak jest w tym roku) a
    wiec jesli jeszcze ich nie masz to jest ich zla wola lub balagan w firmie.
    Bowiem to Ty musisz zlozyc swoj PIT do 31 marca (tak jest w tym roku).

    Pozdrawiam - Lech

  • 4. Data: 2003-03-15 07:32:17
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Lech Wiśniewski" <l...@x...wp.pl> wrote in message

    > Do urzedu skarbowego musza wyslac do 31 stycznia (tak jest w tym roku) a
    > wiec jesli jeszcze ich nie masz to jest ich zla wola lub balagan w firmie.
    > Bowiem to Ty musisz zlozyc swoj PIT do 31 marca (tak jest w tym roku).

    ????????????????????????????????????????????????
    Tak jest od tego roku, a nie w tym roku za tamten rok.

    do 31 marca pit od pracodawcy
    do 30 kwietnia pit do US

  • 5. Data: 2003-03-15 16:45:56
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > pracownikowi do 31 marca

    nie w tym roku.
    nowela ustawy przewiduje termin do 15 marca. czyli do jutra (niedziela ;-)

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 6. Data: 2003-03-16 11:04:52
    Od: "Lech Wiśniewski" <l...@x...wp.pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Tak jest od tego roku, a nie w tym roku za tamten rok.

    Przpraszam, masz racje. Zasugerowalem sie zmienieonym (w tym roku) terminem
    skladania CIT-8 (firmy). Obowiazujacy termin skladania pitow przez osoby
    fizyczne to do 30 kwietnia.

    Pozdrawiam - Lech