PracaGrupypl.praca.dyskusje › chałupnictwo

  • 1. Data: 2003-03-14 17:35:35
    Temat: chałupnictwo
    Od: " frotka" <f...@N...gazeta.pl>

    na co uważać gdy szuka się pracy,którą można wykonywać w domu?

  • 2. Data: 2003-03-15 08:46:37
    Temat: Odp: chałupnictwo
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Użytkownik frotka <f...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b4t3t7$40r$...@i...gazeta.pl...
    > na co uważać gdy szuka się pracy,którą można wykonywać w domu?

    Dziecko Drogie !!!!
    Nie istnieją takie prace .
    " Na chałupnictwo " - to jest metoda oszustów na naciąganie
    biednych zazwyczaj naiwniaków ,
    spragnionych pracy i pieniędzy na niewielkie stosunkowo kwoty np.
    50 - 80 zł przesyłanych
    na skrytkę pocztową . Ty policz sobie ile zarabia oszustwem
    miesięcznie cwaniak naciągający
    tylko 100 osób ??? A co to znaczy 100 osób ???????????Nawet jak
    zaznaczy oszust
    przy pierwszym kontakcie z Tobą , że nie trzeba nic wpłacać to
    mając już naiwniaka na haczyku
    poprosi o wpłatę przy 2 kontakcie " na pokrycie kosztów wysyłki
    , znaczki , koperty , ksero
    i inne bajery ". Policja i prokuratura nie ścigają takich
    przestępstw "ze względu na niską
    szkodliwość społeczną " a oszukanym jest wstyd , że dali się
    oszukać i wolą milczeć na
    temat własnej naiwności .
    Odpuść sobie CHAŁUPNICTWO

  • 3. Data: 2003-03-15 11:50:47
    Temat: Re: Odp: chałupnictwo
    Od: " frotka" <f...@N...gazeta.pl>

    to co ja mam zrobić?mam zostać "przedstawicielem handlowym do spraw kontaktu
    z klijentami",a może wyjściem jest agencja,albo wyjazd za granice do opieki
    nad............biednym tatusiem dziecka,którego miałabym być opiekunką,nie
    lepsza będzie(w polskim folklorze)masarnia.jeszcze mam do wyboru
    hipermarket,w którtm zrobią mi pranie mózgu bym sprzedawała zaśmierdłe
    kurczakilub może coś jeszcze lepszego...........w każdym razie dziękuję za
    uprzedzenie(teraz już wiem chałupnictwo to też dobry start i możliwość
    rozwoju)

  • 4. Data: 2003-03-15 15:05:16
    Temat: Odp: Odp: chałupnictwo
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

> [...]
    dziękuję za
    > uprzedzenie(teraz już wiem chałupnictwo to też dobry start i

    Chałupnictwo w opisanej formie to b. dobry start jeśli to TY
    będziesz ciąć frajerów
    a nie Ty będziesz nacinana. Staraj się o "zieloną kartę " do
    USA aby nie być
    zmuszoną "być chałupnikiem ".
    Jest mi przykro , że odzieram Cię z nadziei .

  • 5. Data: 2003-03-15 17:52:33
    Temat: Re: Odp: Odp: chałupnictwo
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    > Jest mi przykro , że odzieram Cię z nadziei .
    nie to mi jest przykro,bo z nadzieji odarto mnie w dniu,gdy dostałam ten
    świstek dalej zwany "świadectwem maturalnym"("a miało być tak
    pięknie.wywiady,autografy........."czego to mi nie obiecywano po skończeniu
    szkoły.tyle to dzrzwi miało się otworzyć.i owszem otwarły się,ale chyba te do
    tamytego świata)

  • 6. Data: 2003-03-15 23:16:41
    Temat: Re: chałupnictwo
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) frotka napisal(a) Fri, 14 Mar 2003 17:35:35 +0000 (UTC):
    >na co uważać gdy szuka się pracy,którą można wykonywać w domu?

    Na koszty.
    Nie plac za zadne polfabrykaty, instrukcje itp
    Maja dac Ci polfabrykaty, oraz umowe na pismie
    ze zaplaca za wykonana prace.
    Ty im nic nie plac!!!

    WOJSAL (Wojciech Sałata)