PracaGrupypl.praca.dyskusjePIT 37 i dochod zagraniczny › Re: PIT 37 i dochod zagraniczny
    From: r...@v...com
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PIT 37 i dochod zagraniczny
    Date: 31 Mar 2003 11:24:15 +0200

    Wielkie dzieki, bardzi dobry dokument.

    Mam jeszcze jedno pytanie. Z tego dokumentu wynika, iz trzeba to wszystko
    rozliczac miesiecznie. Ja mam oficialny dokument ktory podaje zestawienie za
    caly rok (cos takiego jak polski PIT). Czy musze miec jeszcze jakies dokumenty
    podajace zestawienie za poszczegolne miesiace czy tez taki dokument dla urzedu
    podatkowego.

    T.