PracaGrupypl.praca.dyskusje › supervisor,merchandiser,promotor-na czym to polega?

  • 1. Data: 2002-03-18 21:58:17
    Temat: supervisor,merchandiser,promotor-na czym to polega?
    Od: "zocha" <j...@i...pl>

    prosze oświećcie mnie na czym polegaja obowiazki i jaka jest róznica
    pomiedzy stanowiskami:
    a/supervisor
    b/merchandiser
    c/promotor
    z góry dziękuję
    z.

  • 2. Data: 2002-03-19 10:56:17
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > prosze oświećcie mnie na czym polegaja obowiazki i jaka jest róznica
    > pomiedzy stanowiskami:
    > a/supervisor

    To czlowiek, ktory kontroluje - nadzoruje jakis proces - np zespol
    przedstawicieli , czy merchandiserow, hostess

    > b/merchandiser

    To slowo niestety nie ma odpowiednika w polskim - generalnie to czlowiek,
    ktory zajmuje sie wlasciwa ekspozycja towaru w sklepach detalicznych, ale
    moze rowniez byc odpowiedzialny za stukture towaru czy jakis zakres
    negocjacji z odbiorca- rzadziej za dostawe.

    > c/promotor

    jak sama nazwa wskazuje - to ktos, kto prowadzi promocje, najczesciej w
    postaci prezentacji danego produktu klientom (czesto mozna ich spotkac np w
    hipermarketach)

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-03-19 13:33:27
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    "fotech" <u...@f...onet.pl> wrote in message

    > To czlowiek, ktory kontroluje - nadzoruje jakis proces - np zespol
    > przedstawicieli , czy merchandiserow, hostess

    Przewaznie jest absolwent psychologii (bardzo pomaga).

  • 4. Data: 2002-03-20 21:47:25
    Od: "zocha" <j...@i...pl>

    WIELKIE DZIEKI:)))
    Użytkownik zocha <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych