PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przedstawiciel handlowy Idei, Ery lub Plusa??

  • 1. Data: 2002-03-18 21:37:01
    Temat: Przedstawiciel handlowy Idei, Ery lub Plusa??
    Od: "Kuba Szajnar" <k...@p...onet.pl>

    Jest moze na grupie jakis przedstawiciel handlowy ktorejs z ww sieci?

    KUBA

  • 2. Data: 2002-03-19 17:57:02
    Temat: Re: Przedstawiciel handlowy Idei, Ery lub Plusa??
    Od: "gapstor" <g...@p...fm>

    Użytkownik "Kuba Szajnar" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jest moze na grupie jakis przedstawiciel handlowy ktorejs z ww sieci?
    >
    > KUBA
    byłam na rozmowie i spędziłam dzień bezsensownej bieganinie po całym
    Krakowie z przedstawicielem, który nie ma samochodu służbowego, oraz
    telefonu; wygląda to na zwykłą akwizycję przynajmniej tak to wygląda w
    salonie Idei NA OSIEDLU NIEPODLEGŁOŚCI 3A, ponadto dwa tygodnie pracujesz
    bez umowy, jeśli podpiszesz przynajmniej 5 umów w ciagy tygodnia to
    podpisują z tobą umowę próbną, i tutaj miesięcznie musisz podpisać
    przynajmniej 20 umów to wtedy przedłużają na kolejną umowę próbną (5 umów na
    okres próbny pod rząd), awansu nie należy się spodziewać zbytnio, gdyż
    przedstawicielka z którą rozmawiałam mówiła, że pracuje 9 m-cy i nie ma mowy
    o awansie, gdyż trzeba mieć mocne plecy; ILE PŁACĄ : SĄ TO TYLKO WYŁĄCZNIE
    PROWIZJE ZA OPTIMĘ 30 -10ZŁ, OPTIMA 15ZŁ, ITD.CO 5ZŁ WZWYŻ; chyba że
    podpiszą z tobą umowę po tych pięciu umowach na okres próbny to wtedy
    dostaje się coś więcej

    I JAK WAM SIĘ TO PODOBA?
    czyż to nie jest draństwo?????

  • 3. Data: 2002-03-19 18:06:21
    Od: c...@a...pl (Cezary Stypulkowski)

> [...]
    >salonie Idei NA OSIEDLU NIEPODLEGŁOŚCI 3A, ponadto dwa tygodnie pracujesz
    >bez umowy, jeśli podpiszesz przynajmniej 5 umów w ciagy tygodnia to
    [chlast]

    czy jest to salon IDEA?? czy tylko jakis autoryzowany przedstawiciel?
    Czarek

  • 4. Data: 2002-03-19 19:36:04
    Od: "Michał Bujnowski" <m...@b...pl>

    Dokładnie tak samo jest z Erą, tylko że jak mi to powiedzieli, to nie dałem
    sie wrobić

    --
    pozdrawiam
    Michał Bujnowski

  • 5. Data: 2002-03-19 20:06:36
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On 19 Mar 2002 19:06:21 +0100, c...@a...pl (Cezary
    Stypulkowski) wrote:

    >czy jest to salon IDEA?? czy tylko jakis autoryzowany przedstawiciel?

    Pewnie AP. I to jest prawie norma w przypadku takiego stanowiska.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 6. Data: 2002-03-23 17:41:12
    Od: "gapstor" <g...@p...fm>

    Użytkownik "Cezary Stypulkowski" <c...@a...pl> napisał w
    wiadomości
    l.auchan.com...

> [...]
    > [chlast]
    >
    > czy jest to salon IDEA?? czy tylko jakis autoryzowany przedstawiciel?

    Tak jest to autoryzowany przedstawiciel, choć nie od razu się tego
    dowiedziałam, wyszło to na jaw w rozmowie z przedstawicielem.

  • 7. Data: 2002-03-27 20:42:47
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Sat, 23 Mar 2002 18:41:12 +0100, "gapstor" <g...@p...fm>
    wrote:

    >Tak jest to autoryzowany przedstawiciel, choć nie od razu się tego
    >dowiedziałam, wyszło to na jaw w rozmowie z przedstawicielem.

    Przecież to nie jest takie trudne do stwierdzenia. Ja podejrzewam że
    nie był to nawet AP ale jakis subdiler.