PracaGrupypl.praca.oferowana › PHP Webdeveloper/praca stala/Krakow

  • 1. Data: 2007-05-18 19:28:08
    Temat: PHP Webdeveloper/praca stala/Krakow
    Od: "p...@n...pl" <p...@n...pl>

    NetArt - Adres firmy: Kraków - http://www.nazwa.pl

    Firma NetArt - lider wsród polskich usługodawcow internetowych w
    zakresie obsługi domen internetowych oraz utrzymania serwerów -
    poszukuje osób do pracy w Krakowie na stanowisku:

    PHP Webdeveloper nr ref.: 140507

    Wymagania:
    - bardzo dobra znajomość: PHP, PHP5, HTML, XML,
    - dobra znajomość protokołu SOAP, bibliotek Smarty oraz PEAR.

    Mile widziane:
    - znajomość framework'ów MVC (MOJAVI, AGAVI),
    - student 3, 4 lub 5 roku studiów dziennych lub zaocznych.

    Kandydatom oferujemy:
    - prace w młodym, dynamicznych zespole,
    - stanowisko pracy w biurze firmy w Krakowie,
    - stałe wynagrodzenie,
    - prace w pełnym wymierze godzin, forma zatrudnienia do uzgodnienia.

    Oferta skierowana do osób mieszkających w Krakowie i okolicach.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV do dnia 31.05.2007 z
    tematem wiadomości "Praca PHP Webdeveloper nr ref.: 140507" na adres:
    p...@n...pl

    Prosimy o opatrzenie aplikacji klauzulą:

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych Dz.
    U. nr 133 poz. 883)"