PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dzieła do ozusowania - łatanie dziury budżetowej, czy sposób na idealną emeryturę?

  • 1. Data: 2011-06-30 19:15:52
    Temat: Dzieła do ozusowania - łatanie dziury budżetowej, czy sposób na idealną emeryturę?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Mój komentarz na początek:
    "Rząd chce naszego dobra, a my mamy go tak mało..."

    http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/527370,umowy_o
    _dzielo_trafia_do_zus_2_9_mln_osob_grozi_oplacanie_s
    kladek.html

    "Posłowie szukają sposobu na załatanie dziury w Funduszu Ubezpieczeń
    Społecznych (FUS). Sposobem na poratowanie jego kondycji finansowej ma
    być oskładkowanie umów o dzieło. Taka propozycja padła w czasie prac
    sejmowej podkomisji stałej ds. rynku pracy."

    --
    Liwiusz

  • 2. Data: 2011-06-30 19:32:50
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Liwiusz wrote:

    > Mój komentarz na początek:
    > "Rząd chce naszego dobra, a my mamy go tak mało..."

    Czyli co? Pozostaje tylko szara strefa albo czarna dziura, do której trafią
    nasze pieniądze?

  • 3. Data: 2011-06-30 20:30:52
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > oskładkowanie umów o dzieło. Taka propozycja padła w czasie prac sejmowej

    Przyczynom biedy i kryzysu nie tylko w Polsce jest bezrobocie.
    Pomimo że GUS podaje 12%, to już w ZUS jest zarejestrowane na 24.5 miliona
    osób w wieku produkcyjnym 14.5 miliona osób, a to jest 40% bezrobocie.
    Inne ośrodki także i UE podają że w Polsce czynnych zawodowo jest 55.6 %
    osób, a to znaczy że bez pracy pozostaje 44.4%. To znacz że ponad 40% nie
    płaci podatków ani innych składek, w Unii Europejskiej i w Hameryce jest
    mało co lepiej.
    A zmierzam do tego że jest to celowe działanie na utrzymanie (nawet już nie
    tworzenie bo istnieje) niewolnictwa ekonomicznego.
    I jeszcze pytanie kto pracuje na umowę o dzieło i umowę zlecenie?
    Na pewno nie pracują osoby zarabiające grosze, a jeśli juz to jest to
    wykorzystywanie sytuacji na rynku pracy przez pracodawców.

    Józek

  • 4. Data: 2011-07-01 05:54:16
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2011-06-30 21:32, krys pisze:

    > Czyli co? Pozostaje tylko szara strefa albo czarna dziura, do której trafią
    > nasze pieniądze?
    Lub ucieczka z Polski

  • 5. Data: 2011-07-01 07:19:03
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Piotr wrote:

    > Lub ucieczka z Polski

    Dokąd, jak wszędzie socjalizm?
    J.

  • 6. Data: 2011-07-01 07:58:40
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    > Dokąd, jak wszędzie socjalizm?
    > J.

    I bezrobocie.

  • 7. Data: 2011-07-01 08:33:24
    Temat: Re: Dzie?a do ozusowania - ?atanie dziury bud?etowej, czy spos?b na idealn? emerytur??
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2011-07-01 09:58, J?zek pisze:
    > U?ytkownik "krys"<k...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > I bezrobocie.

    Chiny, Cypr, Singapur ..

  • 8. Data: 2011-07-16 14:52:08
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    a czy nikogo oprócz mnie nie dziwi, że nie opodatkowuje się tych jebanych
    skurwysynów? czyli kogo (sprawdzam czy uważnie czytacie moje posty :oP)?