PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oswiadczenie o niekaralnosci

  • 1. Data: 2003-04-08 21:47:06
    Temat: Oswiadczenie o niekaralnosci
    Od: "alienator" <a...@h...pl>

    Witam
    Staram sie o przyjecie do pracy w tzw. Sluzbie cywilnej. Wsrod wymagadanych
    dokumentow do zlozenia aplikacji jest m.in. "oświadczenie kandydata o
    korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo
    popełnione umyślnie"
    W zwiazku z tym mam pytanie. kto takie zaswiadczenie wydaje? Sedzia,
    prokurator, dzielnicowy, a moze proboszcz :))) ? Wlasnie czy ma mi to ktos
    wydac, stemplowac, czy ja mam samemu napisac takie oswiadczenie i podpisac
    sie pod nim. Jesli tak to moze znacie jakiegos linka z przykladowym
    oswiadczeniem o niekaralnosci.
    pozdr

  • 2. Data: 2003-04-08 23:20:42
    Temat: Re: Oswiadczenie o niekaralnosci
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "alienator" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wydac, stemplowac, czy ja mam samemu napisac takie oswiadczenie i podpisac

    hm, wydaje mi sie ze skoro prosza o "oswiadczenie kandydata" to piszesz
    sobie sam. Zaswiadczenie o niekaralnosci to imho cos innego.

    Asiek

  • 3. Data: 2003-04-09 00:34:49
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    alienator napisał:

> [...]
    > wydac, stemplowac, czy ja mam samemu napisac takie oswiadczenie i podpisac
    > sie pod nim. Jesli tak to moze znacie jakiegos linka z przykladowym

    Ewidentnie Pan Bog nie istnieje, bo nie grzmi :(

    "Ja, niżej podpisany Jan Nowak legitymujący się dowodem osobistym WL15
    47 800 oświadczam, że nie byłem karany za przestępstwo popełnione
    umyślnie, korzystam z pełni praw publicznych i że wyrażam zgodę na
    przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacji".
    Podpis (własnoręczny)"

    Tekst zaczerpniety z linku na stronie glownej Urzedu Sluzby Cywilnej
    http://www.usc.gov.pl/pl/urzad/Jak_znalezc_prace.htm

    Flyer

  • 4. Data: 2003-04-10 22:14:46
    Od: "Fungal Attack" <a...@o...pl>

> [...]
    > wydac, stemplowac, czy ja mam samemu napisac takie oswiadczenie i podpisac
    > sie pod nim. Jesli tak to moze znacie jakiegos linka z przykladowym

    Zaświadczenia o niekaralności wydaje specjalny użąd. Jest to chyba jakiś
    oddział sądu.
    W Warszawie znajduje się na ulicy Zwyciężców.
    Zaświadczenie jest ważne pół roku/

    fung.

  • 5. Data: 2003-04-11 07:30:46
    Od: a...@p...onet.pl

    Witam

    z tego co wiem, nalezy to sobie samemu napisac (jak sama nazwa na to wskazuje
    ma to byc oswiadczenie a nie zaswiadczenie). Po prostu piszesz: "oswiadczam,
    ze korzystam z pelni praw publicznych bla bla oraz ze nie bylem karany za
    przestepstwo popelnione umyslnie"

    pzdr Agnes

  • 6. Data: 2003-04-12 15:36:53
    Od: "Satyr" <@interia.pl>

> [...]
    "oswiadczam,
    > ze korzystam z pelni praw publicznych bla bla oraz ze nie bylem karany za

    Na stronie USC jest nawet gotowa formułka na tą okoliczność.
    Satyr

  • 7. Data: 2003-04-12 22:56:13
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

    | Witam
    | Staram sie o przyjecie do pracy w tzw. Sluzbie cywilnej. Wsrod
    wymagadanych
    | dokumentow do zlozenia aplikacji jest m.in. "oœwiadczenie kandydata o
    | korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralnoœci za przestępstwo
    | popełnione umyœlnie"
    | W zwiazku z tym mam pytanie. kto takie zaswiadczenie wydaje? Sedzia,

    I ten koleś ma być urzędnikiem. Czas spieprzać z tego kraju.

    Andrzej K.