PracaGrupypl.praca.dyskusje › Opinie o firmie RINF - cd

  • 1. Data: 2006-11-15 22:43:46
    Temat: Opinie o firmie RINF - cd
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Witam,

    ktos kiedys (w marcu 2006) pytal o opinie o firmie RINF. Glosy byly
    rozne, dotyczace zwlaszcza burdelu w papierach(skutkujacego
    wielokrotnym zapraszaniem tych samych osob) i dluuuuugich czasow
    oczekiwania na odpowiedz. Jakkolwiek sprawa byla kiedys walkowana,
    dodam cos od siebie. Otoz w grudniu 2005 bylem u nich na rozmowie. Dzis
    dostalem maila z podziekowaniem.... Bez komentarza :)

    --

    glos

  • 2. Data: 2006-11-16 08:16:39
    Temat: Re: Opinie o firmie RINF - cd
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 15 Nov 2006 14:43:46 -0800, glosnetu <g...@p...onet.pl>
    w <1...@m...googlegroups.com
> [...]

    > rozne, dotyczace zwlaszcza burdelu w papierach(skutkujacego
    > wielokrotnym zapraszaniem tych samych osob) i dluuuuugich czasow

    Wiem o przypadku, gdy chcieli werbować swojego własnego pracownika.

    > oczekiwania na odpowiedz. Jakkolwiek sprawa byla kiedys walkowana,
    > dodam cos od siebie. Otoz w grudniu 2005 bylem u nich na rozmowie. Dzis
    > dostalem maila z podziekowaniem.... Bez komentarza :)

    Eno, zareagowali, 11 miesięcy, kto robi statystyki reakcji, może
    sobie dopisać.

    > glos

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 3. Data: 2006-11-17 02:43:14
    Od: "HawkEye" <H...@g...pl>

    Użytkownik "glosnetu" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .com...
> [...]
    > dodam cos od siebie. Otoz w grudniu 2005 bylem u nich na rozmowie. Dzis
    > dostalem maila z podziekowaniem.... Bez komentarza :)

    a mi sie ta firma spodobala :) co prawda bylem w oddziale katowickim, ale byla
    tam bardzo przyjemna pani. I powiem wam co zauwazylem. W tym samym czasie, gdy
    rozwiazywalem ankiety, przyszedl jakis szczyl w dzinsach i wymietej koszuli. Z
    nim byla krotka gadka... Ze mna natomiast rozmawiano nie dosc, ze dlugo, to w
    dodatku kontaktowano sie ze mna telefonicznie, a jedynie na rzadanie przesylano
    mi korespondencje mailem.pelna kulturka! Dodam, ze testy zaliczylem roznie
    (wiele profesji umiem, to i chcialem miec pozniej wybor w ofertach).Te
    niezaliczone, zaproponowano mi, bym poprawil. Nie dostalem pracy, bo nie
    spelnilem jednego warunku-nie umiem angielskiego w formie komunikatywnej. Ale i
    tu dano mi czas na douczenie sie ...

    Zeby ktos nie myslal, ze jakis tyt. dra mam...NIE!!!! mam TYLKO srednie i nigdy
    nie studiowalem...
    Nawet doswiadczenia zawodowego nie mam. Ale sposob bycia i kultura osobista tez
    wiele znaczy, nawet w IT.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-11-17 07:20:53
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    HawkEye napisał(a):

    Ciebie rekrutowali na public relation tej firmy? ;D

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 5. Data: 2006-11-17 12:14:25
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 17 Nov 2006 03:43:14 +0100, HawkEye <H...@g...pl>
    w <ejj7l1$dok$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

> [...]
    [ ... ]
    > niezaliczone, zaproponowano mi, bym poprawil. Nie dostalem pracy, bo nie
    To wiele wyjaśnia.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 6. Data: 2006-11-17 18:57:07
    Od: "b3ut" <b...@N...gazeta.pl>

    bo to jest ogólnie fajna firma zajmująca się nie_dawaniem pracy