PracaGrupypl.praca.dyskusjeOpinie o firmie RINF - cd › Re: Opinie o firmie RINF - cd
    From: "HawkEye" <H...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Opinie o firmie RINF - cd
    Date: Fri, 17 Nov 2006 03:43:14 +0100

    Użytkownik "glosnetu" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1163630626.314191.8760@m73g2000cwd.googlegroups
    .com...
    > Witam,
    > ktos kiedys (w marcu 2006) pytal o opinie o firmie RINF. Glosy byly
    > rozne, dotyczace zwlaszcza burdelu w papierach(skutkujacego
    > wielokrotnym zapraszaniem tych samych osob) i dluuuuugich czasow
    > oczekiwania na odpowiedz. Jakkolwiek sprawa byla kiedys walkowana,
    > dodam cos od siebie. Otoz w grudniu 2005 bylem u nich na rozmowie. Dzis
    > dostalem maila z podziekowaniem.... Bez komentarza :)

    a mi sie ta firma spodobala :) co prawda bylem w oddziale katowickim, ale byla
    tam bardzo przyjemna pani. I powiem wam co zauwazylem. W tym samym czasie, gdy
    rozwiazywalem ankiety, przyszedl jakis szczyl w dzinsach i wymietej koszuli. Z
    nim byla krotka gadka... Ze mna natomiast rozmawiano nie dosc, ze dlugo, to w
    dodatku kontaktowano sie ze mna telefonicznie, a jedynie na rzadanie przesylano
    mi korespondencje mailem.pelna kulturka! Dodam, ze testy zaliczylem roznie
    (wiele profesji umiem, to i chcialem miec pozniej wybor w ofertach).Te
    niezaliczone, zaproponowano mi, bym poprawil. Nie dostalem pracy, bo nie
    spelnilem jednego warunku-nie umiem angielskiego w formie komunikatywnej. Ale i
    tu dano mi czas na douczenie sie ...

    Zeby ktos nie myslal, ze jakis tyt. dra mam...NIE!!!! mam TYLKO srednie i nigdy
    nie studiowalem...
    Nawet doswiadczenia zawodowego nie mam. Ale sposob bycia i kultura osobista tez
    wiele znaczy, nawet w IT.