PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oferta

  • 1. Data: 2006-11-16 08:36:12
    Temat: Oferta
    Od: "TomekW" <t...@4...pl>

    Jeżeli jesteś osobą która chciała by podjąć pracę w charakteże modelki,
    hostessy, stażysty do filmów to zapraszamy do naszego Banku twarzy:
    www.photofaces.pl

    --
    Agencja reklamowa 4artmedia radom www.4artmedia.pl
    oraz Bank twarzy www.photofaces.pl

  • 2. Data: 2006-11-16 14:51:26
    Temat: Re: Oferta
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 16-11-2006 o 09:36:12 TomekW <t...@4...pl> napisał(a):

    > Je?eli jeste? osob? która chcia?a by podj?ae prac? w charakte?e modelki,
    > hostessy, sta?ysty do filmów to zapraszamy do naszego Banku twarzy:
    > www.photofaces.pl

    To nie jest grupa dla ogłoszeniodawców, a ty jesteś spamerem.
    Zajrzałem jednak i Tomek, mój immiennik,
    http://www.photofaces.pl/?akcja=modele&idmod=134 spodobał mi się
    najbardziej
    Profesjonalizm w czystej postaci.
    A propos: nadreprezentacja pań o imionach zaczynających się na A ma jakiś
    związe z tym, ze "twarze" są publikowane alfabetyczne?

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)

  • 3. Data: 2006-11-17 07:22:10
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    TomekW napisał(a):
    > Jeżeli jesteś osobą która chciała by podjąć pracę w charakteże...

    ot sztuka: tylko jedno zdanie i ortograficzna kompromitacja

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.