PracaGrupypl.praca.dyskusjeOkresy nieskładkowe-świadectwo pracy › Okresy nieskładkowe-świadectwo pracy
  • Data: 2004-03-03 15:43:19
    Temat: Okresy nieskładkowe-świadectwo pracy
    Od: "Judyta" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Otrzymałam świadectwo pracy i bardzo zaniepokoił mnie punkt 10 świadectwa
    pracy.
    Chciałabym się upewnić, czy w tym punkcie należy wpisywać po kolei
    od......do zwolnienia lekarskie, na których byłam od rozpoczęcia pracy,
    czyli od 1990 roku do chwili obecnej ?
    Od kiedy weszła ustawa w życie o okresach składkowych i nieskładkowych ?
    Proszę o jakieś podstawy prawne, które mogę znaleźć na Internecie.

    Jakie to są okresy składkowe i nieskładkowe i od kiedy obowiązują.?

    Bardzo dziękuję za każdą odpowiedź ! Pozdrawiam