1. Data: 2004-03-03 15:43:19
Temat:Okresy nieskładkowe-świadectwo pracy
Od:"Judyta" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Otrzymałam świadectwo pracy i bardzo zaniepokoił mnie punkt 10 świadectwa
pracy.
Chciałabym się upewnić, czy w tym punkcie należy wpisywać po kolei
od......do zwolnienia lekarskie, na których byłam od rozpoczęcia pracy,
czyli od 1990 roku do chwili obecnej ?
Od kiedy weszła ustawa w życie o okresach składkowych i nieskładkowych ?
Proszę o jakieś podstawy prawne, które mogę znaleźć na Internecie.

Jakie to są okresy składkowe i nieskładkowe i od kiedy obowiązują.?

Bardzo dziękuję za każdą odpowiedź ! Pozdrawiam

2. Data: 2004-03-03 17:43:14
Temat:Re: Okresy nieskładkowe-świadectwo pracy
Od:tuptuś <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 3 Mar 2004 16:43:19 +0100, na pl.praca.dyskusje, Judyta napisał(a):

> [...]
>
> Jakie to są okresy składkowe i nieskładkowe i od kiedy obowiązują.?
>
> Bardzo dziękuję za każdą odpowiedź ! Pozdrawiam

tak tam trzeba wpisywac dokladne daty L4 wszystkie nawet opieke nad
dzieckiem to obowiazuje od 15 listopada 1991r. wtedy weszla w zycie ta
ustawa / ZUS o zaopatrzeniu emerytalnym pracownikow tam sa podane
dokladnie wszytkie okresy skladkowe i nieskladkowe np: chorobowe,urlopy
bezplatne i wychowawcze i dewizowe
Tuptuś :-)

3. Data: 2004-03-04 09:13:58
Od:"Judyta" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo serdecznie Ci dziekuję i pozdrawiam również !

4. Data: 2004-03-04 10:05:47
Od:tuptuś <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 4 Mar 2004 10:13:58 +0100, na pl.praca.dyskusje, Judyta napisał(a):

> Bardzo serdecznie Ci dziekuję i pozdrawiam również !

od marca jestem bezrobotna kadrowa i troche to mnie doluje ,dlatego to ja
ci dziekuje za podziekowania
Tuptuś :-)