PracaGrupypl.praca.dyskusje › Okres wypowiedzenia

  • 1. Data: 2011-01-16 21:23:51
    Temat: Okres wypowiedzenia
    Od: WOJSAL <w...@n...pl>

    Jaki jest okres wypowiedzenia (umowa o prace na czas
    nieograniczony)teraz? Google mi mówi, że:
    do 3 lat - 1 miesiąc
    od 3 lat - 3 miesiące.

    Czy to jest aktualne?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2011-01-16 22:05:53
    Temat: Re: Okres wypowiedzenia
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-16 22:23, WOJSAL pisze:
    > Jaki jest okres wypowiedzenia (umowa o prace na czas
    > nieograniczony)teraz? Google mi mówi, że:
    > do 3 lat - 1 miesiąc
    > od 3 lat - 3 miesiące.
    >
    > Czy to jest aktualne?

    Możesz poprosić o skrócony okres wypowiedzenia, nie przychodzić do pracy
    i brać za ten czas wynagrodzenie.

    --
    animka

  • 3. Data: 2011-01-17 06:21:15
    Od: "Shoot" <s...@e...pl>

    > do 3 lat - 1 miesiąc
    > od 3 lat - 3 miesiące.

    Do 6 miesięcy - 2 tygodnie...

    Shoot

  • 4. Data: 2011-01-18 07:41:47
    Od: WOJSAL <w...@N...pl>

    W dniu 16.01.2011 23:05, animka pisze:

    > Możesz poprosić o skrócony okres wypowiedzenia, nie przychodzić do pracy
    > i brać za ten czas wynagrodzenie.

    Co to jest skrocony okres wypowiedzenia? Czym to sie rozni od
    rozwiazania umowy za porozumieniem stron?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 5. Data: 2011-01-18 10:18:41
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    On 2011-01-16 23:05, animka wrote:

    Aktualne

    > Możesz poprosić o skrócony okres wypowiedzenia, nie przychodzić do pracy
    > i brać za ten czas wynagrodzenie.

    Nic podobnego. Przy skróceniu okresu wypowiedzenia umowa ulega
    rozwiązaniu wcześniej - i nie ma za ten "obcięty" okres wypowiedzenia.

    To, o czym piszesz to zwolnienie z obowiązku świadczenia pracy - ale to
    decyzja pracodawcy i stosują to zazwyczaj, gdy obawiają się, że
    pracownik może zaszkodzić w jakiś sposób firmie w czasie okresu
    wypowiedzenia albo nie ma dla niego zajęcia w pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 6. Data: 2011-01-29 15:30:05
    Od: m...@o...pl

    > Jaki jest okres wypowiedzenia (umowa o prace na czas

    > nieograniczony)teraz? Google mi mówi, że:

> [...]

    Z mojej wiedzy wynika, że to są dane aktualne. pow. 3 lat 3 mie.
    Pozdrawiam.