1. Data: 2011-01-10 02:22:38
Temat:Kiedy pierwszy zasilek dla bezrobotnych?
Od:"Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Umowa o prace konczy sie ostatniego dnia stycznia.
Zasilki sa przelewane okolo 15 dnia kazdego miesiaca.

Czy osoba otrzyma zasilek jeszcze w lutym,
jesli zarejestruje sie w urzedzie 1 lutego?

2. Data: 2011-01-10 09:14:39
Temat:Re: Kiedy pierwszy zasilek dla bezrobotnych?
Od:"Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> Umowa o prace konczy sie ostatniego dnia stycznia.
> Zasilki sa przelewane okolo 15 dnia kazdego miesiaca.
>
> Czy osoba otrzyma zasilek jeszcze w lutym,
> jesli zarejestruje sie w urzedzie 1 lutego?

Zajrzyj tutaj
http://www.bip.up.warszawa.pl/ViewBIP?exec=dokument&
dok=222

3. Data: 2011-01-10 12:43:34
Od:"Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zajrzyj tutaj
> http://www.bip.up.warszawa.pl/ViewBIP?exec=dokument&
dok=222

tak, czytalem te i podobne i tam jest niejasny dla mnie zapis:

Zasiłek dla bezrobotnych przysługuje za każdy dzień kalendarzowy po upływie:
* 7 dni od dnia rejestracji,
[...]

czyli jesli zarejestruje sie 1 lutego to 15 lutego otrzymam zasilek
czy dopiero 15 marca?

4. Data: 2011-01-10 16:34:26
Od:"Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy dopiero 15 marca?

Zasiłek dla bezrobotnych przysługuje za każdy dzień kalendarzowy po upływie:
90 dni, gdy w okresie 6 miesięcy przed zarejestrowaniem w urzędzie pracy
bezrobotny rozwiązał stosunekpracy (służbowy) za wypowiedzeniem albo na mocy
porozumienia stron (art. 75 ust.2 pkt 2 ustawy),
180 dni, jeżeli w okresie 6-ciu miesięcy poprzedzających rejestrację w
urzędzie pracy spowodował rozwiązanie ze swej winy stosunku pracy
(służbowego) bez wypowiedzenia (art. 75 ust 2. pkt 3 ustawy),
okresu, za który bezrobotny otrzymał ekwiwalent, odprawę lub odszkodowanie
(art. 75 ust. 2 pkt 4 ustawy).
Zasiłek dla bezrobotnych wypłaca się z dołu, za okresy miesięczne, w
terminach ustalonych przez Urząd Pracy ....., nie później niż w ciągu 7 dni
od dnia upływu okresu, za który świadczenie jest wypłacane.

Wg mnie zasiłek będziesz miał wypłacony około 10 -15 marca za luty.

5. Data: 2011-01-12 20:05:15
Od:"Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rejestrujesz sie 1 lutego

pierwszy zasilek bedziesz mial w marcu (w terminie w ktorym placi urzad)

a jego wysokosc to tyle ile ci przysluguje zasilku za miesiac- 7 dni

to tak w skrocie

te 7 dni bedzisz mial wyrownane pod koniec okresu pobierania zasilku

Jesli sie nic nie zmienilo to mniej wiecej tak to wyglada

Jesli rozwiazales umowe samodzielnie lub za porozumieniem ale na twoja
prosbe to od momentu zarejestrowania 3 miesiace masz bez zasilku a potem
placa

Jesli Cie wylali to zasilek Ci sie zaczyna naliczac po 7 dniach od momentu
rejestracji

Jesli jest spore bezrobocie w powiacie to przez rok, jesli mniejsze to przez
pol roku

Przynajmniej tak bylo kiedys. Nie wiem jak to teraz wyglada