PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy Polska to Eastern Europe wg zarobków?

  • 1. Data: 2011-01-15 12:02:07
    Temat: Czy Polska to Eastern Europe wg zarobków?
    Od: ktos <k...@n...pl>

    Small software developer has an opening for a full time programmer.....

    This job offers a good salary to an individual who lives in countries
    such as India, Phillipines, South America, Eastern Europe and similar
    countries with competitive wage scales.

    Czy Polska wg tych kryteriów to jeszcze Eastern Europe and similar
    countries czy już się nie łapiemy?

  • 2. Data: 2011-01-15 12:23:59
    Temat: Re: Czy Polska to Eastern Europe wg zarobków?
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 1/15/2011 1:02 PM, ktos wrote:
> [...]
    > countries with competitive wage scales.
    >
    > Czy Polska wg tych kryteriów to jeszcze Eastern Europe and similar

    Chyba już nie. Przynajmniej w porównaniu z Indiami - robiłem kiedyś
    wstępny odsiew CV z tamtego rejonu i średnie oczekiwania programisty to
    około 200 EUR miesięcznie.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 3. Data: 2011-01-15 16:14:57
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "ktos" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > countries with competitive wage scales.
    >
    > Czy Polska wg tych kryteriów to jeszcze Eastern Europe and similar

    Poland is the Mexico of Europe

  • 4. Data: 2011-01-16 08:06:39
    Od: ktos <k...@n...pl>

    W dniu 2011-01-15 17:14, pyton pisze:
    > Użytkownik "ktos" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Poland is the Mexico of Europe

    W takim razie czy jesli Citizien of Mexico za prace zdalna powie np. 30
    USD/h to bedzie to competitive wage scale?

  • 5. Data: 2011-01-16 19:37:31
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    > W takim razie czy jesli Citizien of Mexico za prace zdalna powie np.
    > 30 USD/h to bedzie to competitive wage scale?

    You just don't get it...