PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oh hydrauliku krotka historia...

  • 21. Data: 2003-07-18 19:01:39
    Temat: Re: Oh hydrauliku krotka historia...
    Od: r...@r...pl

    > 150 PLN to czysto zdzierstwo moim zdaniem. I tyle po prostu za to nie
    > zaplace.

    popieram.
    bardzo dobre porownanie roznych uslug.

    ale nie gniewajmy sie na wolny rynek - gdyby nikt nie placicl 150, to byloby
    po 50. Ty juz nie zaplacisz 150, ja tez nie - im wiecej nas bedzie, tym
    wieksza szansa ze te ceny osignal jakis normalny poziom.

    Hydraulikowi WOLNO nie wziac roboty za mniej niz 150, a Tobie (mi) WOLNO
    nie dac roboty hydraulikowi, ktory chce wiecej niz 50...
    To sie nazywa wolny handel uslugami ;-).

    pozdrawiam

    romek

  • 22. Data: 2003-07-18 19:14:33
    Od: o...@p...onet.pl

> [...]
    > spacerku) to sie chyba z pietnascie minut smial.
    >
    > Nimniejszym chcialbym przeprosic goraca Rysia. Masz racje w tym kraju nie ma
    > bezrobocia, obibokom sie po prostu nie chce robic !!! I masz racje zmienic
    > sie cos moze jak bedzie 50% bezrobocia i ulice zasciela korpusy umierajacych
    > z glodu.
    >
    > MAd Hat
    > ter
    >
    > Ps. Jak by ktos znal hydraulika, ktory podejmie sie takiej pracy za 50 - 60
    > PLN to zapraszam (moze byc obcej narodowosci).
    >
    > Skoro to takie proste i trwa tylko godzinę to czemu sam tego nie zrobisz!
    Człowieku 60 zł za godzinę pracy.
    Czyżbyś zarabiał więcej?

  • 23. Data: 2003-07-18 20:51:54
    Od: "Obserwator z ramienia" <o...@h...com>

    "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> wrote in message

    > Ps. Jak by ktos znal hydraulika, ktory podejmie sie takiej pracy za 50 -
    60
    > PLN to zapraszam (moze byc obcej narodowosci).

    Popatrz na to z tej strony.
    W gospodarce WOLNOrynkowej kazdemu WOLNO zaspiewac sobie za swoja prace ile
    mu sie podoba.
    Tobie WOLNO oferowac za nia garsc ryzu, im WOLNO odmowic.
    I wszyscy sa happy :))

    Walker

  • 24. Data: 2003-07-18 22:02:39
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "aga.p" <c...@p...onet.pl> writes:

    > Wbrew pozorom instalowanie kibla to nie jest praca dla kogos bardzo
    > ograniczonego. Moze sam sprobuj? Na pewno znajdziesz w sieci informacje jak
    > to zrobic. Tylko czy zrobisz to dobrze?

    nie no jasne, prace takie jak instalacja kibla, przepychanie rur,
    kladzenie glazury to wymagaja 5 letnich studiow i dziesieciu
    zaswiadczen i 20 certyfikatow.

    no.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 25. Data: 2003-07-18 22:09:45
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Wiesz, sa tacy co sie tego nie naucza nawet po 10 latach:))

    Aga

  • 26. Data: 2003-07-18 23:04:49
    Od: "Sylwester Jankowski" <never@priv_on_usnet.pl>

    $Szalony_Kapelusznik$ wrote:

    > Witam, [...]

    podobne na http://tinyurl.com/hdzn

    SJ

  • 27. Data: 2003-07-18 23:29:08
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bf95dq$sq8$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > podobnych , ze ma blisko itp. Jednemu zaproponowalem 50 - 60 PLN (uwazam,
    > ze jest to rozsadna kwota za 60 minut pracy bez podatku + 10 - 20 minut
    > spacerku) to sie chyba z pietnascie minut smial.

    Masz szczescie, ze nie nie kazał sobie za ten śmiech zapłacić.

    > Ps. Jak by ktos znal hydraulika, ktory podejmie sie takiej pracy za 50 -
    60
    > PLN to zapraszam (moze byc obcej narodowosci).

    Ja mam inzyniera i jeszcze kilka tytułow, więc za ta sumę mi nie wypada. Sam
    rozumiesz.

  • 28. Data: 2003-07-18 23:57:51
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    > nie no jasne, prace takie jak instalacja kibla, przepychanie rur,
    > kladzenie glazury to wymagaja 5 letnich studiow i dziesieciu
    > zaswiadczen i 20 certyfikatow.

    Trzeba skończyć specjalne kursy, po których otrzymuje się tytuł CMP
    (Certified Master of Plumbing).

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 29. Data: 2003-07-19 00:04:29
    Od: "bAnan" <n...@o...pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał
    > Otóż sądzę, że jesteś straszliwe skąpiradło i szczerze ci życzę, żeby ten
    > kibel posadzony za 50/60 PLN (a może utargujesz 45 PLN) się przewrócił
    razem
    > z tobą w najmniej oczekiwanym momencie.

    skad ta zlosliwosc?
    rowniez uwazam, ze 150 zl za wymiane kibla to nieporozumienie

    > Wtedy pójdziesz może po rozum do głowy i zapłacisz za taką usługę ile się
    > należy.

    "nalezy sie" ?

    --
    pozdro, bAnan

  • 30. Data: 2003-07-19 00:09:04
    Od: "Sylwester Jankowski" <never@priv_on_usnet.pl>

    MC wrote:

    > Ja mam inzyniera i jeszcze kilka tytułow, więc za ta sumę mi nie
    > wypada. Sam rozumiesz.

    mozesz jeszcze pomalowac pokoj albo polozyc boazerie, nie wierze, ze sie nie
    dogadacie :)

    SJ