PracaGrupypl.praca.dyskusje › Assesment Center - pytanie do fachowcow/obserwatorow

  • 1. Data: 2003-07-18 10:14:13
    Temat: Assesment Center - pytanie do fachowcow/obserwatorow
    Od: "Nornik" <jmusiala(666_usun_to)@pf.pl>

    Witam
    Wlasnie jestem kilka godzin po AC. Wiem ze opinia o AC jest taka ze jest to
    najlepszy test do rekrutacji na stanowiska kierownicze. Mam takie pytania:
    - jak mozna oceniac ludzi na podstawie przekrzykiwania, wchodzenia nawzajem
    w slowo podczas symulacji w grupie ?
    - wiele osób chcac pokazac sie z jak najlepszej strony wyciaga podczas
    takiej dyskusji agrumenty "ozdobniki" nic nie wnoszace do calej dyskusji
    (ale wypowiadajace sie jak najdluzej), a wrecz tworza zamieszanie - jak tacy
    sa oceniani, czy zwraca sie na to uwage ?
    - ja posiadajac "umysl mocno analityczny" - znajduje dosc szybko problem - i
    daje najczesciej najlepsze rozwiazanie w postaci kilku zdan, a nastepnie
    inna osoba przejmuje moje argumenty, dodaje kilka "ozdobników" i mowi przez
    5 min. - jak w takim przypadku ja jestem oceniany a jak ta osoba ?
    - na co zwracaja z najwiekszym naciskiem obserwatorzy uwage podczas
    symulacji, rozwiazywania case w grupie ?
    - czy najczesciej jest tak ze jeden obserwator przypada na jednego kandytata
    podczas grupowej dyskusji ?
    Prosze B. o rzeczowe odpowiedzi.
    To na razie tyle ...reszte pytan ...pozniej

    --
    pozdr
    jm