PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgródek piwny - czy ktoś probował otworzyć ? › Ogródek piwny - czy ktoś probował otworzyć ?
  • Data: 2005-06-17 13:36:49
    Temat: Ogródek piwny - czy ktoś probował otworzyć ?
    Od: "Jeremiasz Miedziński" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Noszę sie z zamiarem otworzenia takiego letniego biznesu. Na stronach browarów
    nie znalazłem odpowiednich informacji i dlatego pytam tutaj:
    - jakie pozwolenia są potrzebne - wiem, że koncesja na handel alkoholem (ok
    260 PLN za 3 miesiace). Chce wynajac kawalek powierzchni, ktorea nie nalezy do
    miasta, ale lezy w jego centrum. Czy to moze spowodowac koniecznosc posiadania
    jakichs dodatkowych zezwolen ?
    - Na jakiej zasadzie mozna wydębić od browaru stoliki, parasole itp. Wiem, że
    podpisuje się z nimi umowę na rozprowadzanie ich produktów, ale czy tylko ich
    ? Czy taka umowa moze zostac zawarta na np 3 miesiace ? Po wakacjach chcialbym
    zwinac interes i zawiesic dzialalnosc - to chyba logiczne.
    - Jakie sa przepisy BHP i Sanepidu odnosnie takiego ogrodka piwnego ? Czy jest
    szansa na zmontowanie w nim grilla czy jakiegos fast-fooda ? Zaznaczam, ze
    oprocz pradu nie bede mial zadnych mediow (no chyba ze gaz w butlach i woda w
    baniakach).
    To zgrubsza tyle - jezeli ktos ma jakies doswiadczenia na tym polu to bede
    BARDZO wdzieczny za wskazowki.

    Pozdrawiam.