PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdszkodowamnie Czy wystarczjaący dowod ?? › Odszkodowamnie Czy wystarczjaący dowod ??
    From: "Maniek" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odszkodowamnie Czy wystarczjaący dowod ??
    Date: Thu, 14 Nov 2002 11:55:47 +0100

    Rozwiązałem prace z pracodawcą za porozumieniem stron. Ale nie wydał mi
    świadectwa pracy (złośliwie) przez co nie zostałem zatrudniony u nowego
    pracodawcy.

    Za 2 tygodnie mam rozprawę w sądzie.

    Jedynym dowodem poniesionej szkody jaki mam jest list intencyjny popisany z
    niedoszlym nowym pracodawca w ktorym podana jest wysokość wynagrodzenia
    ktore mialeem odszymać, oraz klauzula ze warunkiem przyjecia mnie do prayc
    jest dostarczenie m.in. świadectwa pracy. Którego nie otrzymałem od starego
    pracowadcy.

    Pytanie. Do sądu wysłalem jako dowód list intencyjny. Ale czy nie lepiej
    bedzie powołać na świadka dyrektora firmy , który dokonywał rekrutacji i
    zdobyć dodtakowy dowód. Minusem takiego rozwiązanie bedzie to że bede
    spalony w tej firmie.

    Maniek