PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdprawa przy wypowiedzeniu zmieniającym › Odprawa przy wypowiedzeniu zmieniającym
    From: j...@g...com
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odprawa przy wypowiedzeniu zmieniającym
    Date: 16 May 2006 07:48:25 -0700

    Witam,
    Czy możecie udzielić info o odprawach przy wypowiedzeniu
    zmienającym? Niestety, KP o tym trybie rozwiązania umowy o pracę
    niewiele mówi, a i w inecie informacje na ten temat są raczej
    skąpe. Wydaje mi się, że jest to fajny sposób na zwolnienie
    pracownika bez odprawy, ale nie jestem pewiem. Podzielcie się
    doświadczeniami, lub wskażcie, gdzie można znaleźć "przepis" na
    taki wykręt pracodawcy.
    Dzięki