PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odpowiedz po rozmowie kwalifikacyjnej

  • 11. Data: 2004-02-16 10:14:54
    Temat: Re: Odpowiedz po rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: "Damon" <d...@p...onet.pl>

    > wszyscy tu narzekaja, wiec ja dla odmiany napisze ze sa jeszcze /nawet
    > teraz!/ firmy ktore slowa dotrzymuja
    > zdarzenie juz z tego roku - po spotkaniu obiecano mi w max terminie 2
    > tygodni przeslac poczta odpowiedz i faktycznie dostalam ja przed uplywem 14
    > dni, mimo ze odmowna
    > to nie koniec, moglam sie telefonicznie umowic i na koszt  firmy porozmawiac
    > o tym jak mnie oceniono
    >
    > zycze wszystkim pesymistom podobnych doswiadczen :]
    > Bianka

    No ale jak ktoś Ci mówi, ze dostaniesz wiadomość poczta, to chyba logiczne, ze
    będzie to wiadomość odmowna! Gdyby to była odpowiedz pozytywna, to poprostu
    zadzwoniliby do Ciebie. Wiec juz od początku wiadomo było, ze dostaniesz list z
    textem typu "dziękujemy za.. bla bla bla jednakże Pańska kandydatura nie
    została zaakceptowana blablablabla
    zyczymy powodzenia w poszukiwaniu pracy bla bla bla"

  • 12. Data: 2004-02-17 09:55:23
    Od: "Bianka" <b...@w...pl>

> [...]
    poprostu
    > zadzwoniliby do Ciebie. Wiec juz od początku wiadomo było, ze dostaniesz

    Damoniu!
    gdybys przesledzil caly watek, to byc moze uderzylby cie fakt, ze malo ktora
    firma zadaje sobie tyle trudu, by wykazac troche szacunku do kandydatow po
    tym, gdy juz ich oceniono
    ale takie firmy jeszcze istnieja i ja osobiscie wolalabym brac udzial w
    rekrutacjach tylko takich firm, zamiast denerwowac sie ze jakiegos D.....
    nie stac na telefon, mimo ze obiecal
    i dokladnie tego dotyczyla moja wypowiedz

    poza tym, dla uscislenia, byla nas grupa kilku osob poddawanych ocenie tego
    samego dnia, wiec firma zegnajac sie z nami taka informacje o przeslaniu
    odpowiedzi poczta wszystkim nam podala,a dopiero po ok. 2 tygodniach
    okazalo sie kto zostal przyjety /czyzby to bylo malo logiczne??/

    Bianka

  • 13. Data: 2004-02-17 16:29:48
    Od: "Damon" <d...@p...onet.pl>

    po pierwsze Damon - Damonie (czytaj dejmon - to takie imie angielskie), a nie
    Damoniu.
    Jeśli chodzi o temat główny to również jestem zdania, że jesli firma prowadzi
    rekrutacje i w niej uczestniczysz to nalezy sie jakas informacja! Tym bardziej,
    że jeśli Ci to ktoś obiecuje, niezaleznie od efektu rozmów. Własnie mam taką
    sytuację - zależy mi bardzo na tej pracy i do jutra mam otrzymac odpowiedź -
    myślisz, że ją otrzymam? Ja tracę nadzieję, pomimo, zapewnień, że odezwiemy sie
    do dwóch tygodni neizaleznie czy Pana przyjmiemy czy nie. A firma bardzo
    solidna...
    Reasumując - jeśli mnie tak traktują to jak traktują klientów? Tak samo! Ja z
    takimi firmami nie chce miec nic wspólnego i bede przed nimi przestrzegał
    znajomych. Jak ktoś nie szanuje ludzi - potencjalnych pracowników, to klientów
    traktuje zapewne tak samo, co niezbyt dobrze wrózy.

  • 14. Data: 2004-02-17 18:40:57
    Od: "Bianka" <b...@w...pl>

    Damon!

    > po pierwsze Damon - Damonie (czytaj dejmon - to takie imie angielskie)

    dobra, przyznaje - poprzednim razem kierowala mna lekka zlosliwosc
    ale znowu musze sie czepic - skoro chcesz zeby Cie czytac z angielska, to
    moze jednak nie powinno sie tego imienia odmieniac ??
    /jesli jestes podobny do Matta i jak on lebski , to jestem w stanie
    ograniczyc swoja malostkowosc :)/

    > Ja z takimi firmami nie chce miec nic wspólnego i bede przed nimi
    przestrzegał znajomych

    wyglada na to, ze mamy jednakowe poglady w tej kwesii, w takim razie chetnie
    poznam nazwe tej firmy!!!

    pozdrawiam
    co moge dodac - nos do gory /kiedys w koncu musi sie udac :), mi tez
    cholernie na 'mojej' firmie zalezalo/

    Bianka