PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedz po rozmowie kwalifikacyjnej › Re: Odpowiedz po rozmowie kwalifikacyjnej
    From: "Bianka" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odpowiedz po rozmowie kwalifikacyjnej
    Date: Tue, 17 Feb 2004 10:55:23 +0100

    > No ale jak ktoś Ci mówi, ze dostaniesz wiadomość poczta, to chyba
    logiczne, ze
    > będzie to wiadomość odmowna! Gdyby to była odpowiedz pozytywna, to
    poprostu
    > zadzwoniliby do Ciebie. Wiec juz od początku wiadomo było, ze dostaniesz
    list z
    > textem typu "dziękujemy za..

    Damoniu!
    gdybys przesledzil caly watek, to byc moze uderzylby cie fakt, ze malo ktora
    firma zadaje sobie tyle trudu, by wykazac troche szacunku do kandydatow po
    tym, gdy juz ich oceniono
    ale takie firmy jeszcze istnieja i ja osobiscie wolalabym brac udzial w
    rekrutacjach tylko takich firm, zamiast denerwowac sie ze jakiegos D.....
    nie stac na telefon, mimo ze obiecal
    i dokladnie tego dotyczyla moja wypowiedz

    poza tym, dla uscislenia, byla nas grupa kilku osob poddawanych ocenie tego
    samego dnia, wiec firma zegnajac sie z nami taka informacje o przeslaniu
    odpowiedzi poczta wszystkim nam podala,a dopiero po ok. 2 tygodniach
    okazalo sie kto zostal przyjety /czyzby to bylo malo logiczne??/

    Bianka