PracaGrupypl.praca.dyskusje › HCCAP

  • 1. Data: 2004-02-12 12:25:35
    Temat: HCCAP
    Od: "opal10" <o...@p...onet.pl>

    Szukam instrukcji wprowadzających w naszej firmie system HCCAP, jeśli ktoś
    może mi podpowiedziewć gdzie takie informacje moge znależć to bardzo proszę.

  • 2. Data: 2004-02-12 12:51:53
    Temat: Re: HCCAP
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "opal10" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Szukam instrukcji wprowadzających w naszej firmie system HCCAP, jeśli ktoś
    > może mi podpowiedziewć gdzie takie informacje moge znależć to bardzo
    proszę.

    w zeszlym tygodniu w rzeczpospolitej bodajze czwartkowej byla wkladka dot.
    HACCP.
    moze poszperaj w archiwum ww. dziennika

    m.

  • 3. Data: 2004-02-12 13:11:31
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-12 13:25, osoba przedstawiająca się jako "opal10" napisała co
    następuje:

    Z grupy p.p.s.

    "Mężczyzna posiadający uprawnienia auditora wewnętrznego systemu ISO
    9001 poszukuje pracy z zaresu systemy jakości ISO oraz HACCP. Oferty
    proszę kierownać na maila h...@p...onet.pl"

    Może pomoże...

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 4. Data: 2004-02-12 13:12:54
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

> [...]

    "Mężczyzna posiadający uprawnienia auditora wewnętrznego systemu ISO
    9001 poszukuje pracy z zaresu systemy jakości ISO oraz HACCP. Oferty

    Może pomoże... tylko musicie się dogadać co do tego skrótu ;)

    _ _ _

  • 5. Data: 2004-02-12 13:44:11
    Od: "Karol Maciejewski" <k...@p...onet.pl>

    Nie hccap tylko HACCP
    w wolnym tłumaczeniu analiza punktów krytycznych, jest to system zarządzania
    jakoscią w przemyśle spożywczym. Od dna 1.05.04 każdy podmiot wprowadzający
    żywnosc do obrotu ( na rynek ) musi taki sytem posiadać. Jeśli chcesz więcej
    wiedzieć to napisz do mnie k...@o...pl

    --
    Pozdrawiam Karol
    Konsultant systemów jakości