PracaGrupypl.praca.dyskusje › taxi driver

  • 1. Data: 2002-05-04 11:20:09
    Temat: taxi driver
    Od: "bellboy" <b...@h...pl>

    Przymierzam sie do otworzenia działalności pt taksówka.
    Jakie kolejne kroki muszę wykonać aby rozpocząć działalność na terenie
    Warszawy?
    Samochód i prawo jazdy już mam ;-))
    Aha. Jestem zatrudniony na umowę o pracę. Czy ma to jakieś znaczenie??

    --
    Andrzej
    http://bellboy.wizytowka.pl

  • 2. Data: 2002-05-07 03:03:58
    Temat: Odp: taxi driver
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik bellboy <b...@h...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ab0g5c$dn2$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > Warszawy?
    > Samochód i prawo jazdy już mam ;-))
    > Aha. Jestem zatrudniony na umowę o pracę. Czy ma to jakieś znaczenie??

    1. urzad miasto -> zezwolenie na prowadzenie dzialalnosci gosp.
    2. z tego co wiem, taxi-driverzy musza zdac jakis egzamin z topografii
    miasta (i zawodowe prawo jazdy?)
    3. byc moze sa limity taxowek na miasto, kiedys slyszalem takie plany, nie
    wiem, czy to weszlo.

    ew.

    4. duzo latek na detki/opony przebijanych przed rozwscieczona konkurencje?
    ;)

    --
    pozdrawiam,

    glos

  • 3. Data: 2002-05-07 13:17:22
    Temat: Re: taxi driver
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

    ustawa z dnia 6.10.2001r. o transporcie drogowym /Dz.U. nr 125, poz. 1371/
    znajdziesz w Sejmie www.sejm.gov.pl

    na ten temat jest artykuł w Gazecie Prawnej z 6 maja /Licencja na koguty/.

    Pozdrowienia

    Wojtek