PracaGrupypl.praca.dyskusje › Technik - Informatyk

  • 1. Data: 2002-05-03 17:37:58
    Temat: Technik - Informatyk
    Od: "Jakub Peter" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    Mam takie pytanko. Co daje ten tytuł? Oczywiście nie chodzi mi o to że w/g
    MEN będzie się technikem informatykiem, ale jakie są perspektywy. Pytam się
    bo nie jestem pewny czy szkoła do której uczęszczam - policealne studium
    informatyki - da mi zawód. Jeśli ktoś jest po takiej szkole, to czy znalazł
    dobrą pracę (ciekawą i dobrze płatną;-), czy musiał się dokształcać itp.
    Proszę o poradę.

  • 2. Data: 2002-05-03 22:15:28
    Temat: Re: Technik - Informatyk
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    W tych szkołach uczą Pascala i chyba jeszcze Dosa oraz adresowania pamieci
    masowj na przykładzie FDD 1.44 !!!
    Mam taką szkołę ukończoną i studia ale uważam że cos mimo wszystko daje.
    Tylko że dzis po studiach się nie ma pracy a co dopiero po licealnej !!!
    Nie te czasy kolego, bez dyplomu uczelni będzie cieżko !!!!!!

    BunTowNiK

  • 3. Data: 2002-05-05 12:31:21
    Od: "RED BARON" <r...@g...pl>

    Wrangler napisał:
    >W tych szkołach uczą Pascala i chyba jeszcze Dosa oraz
    adresowania pamieci
    >masowj na przykładzie FDD 1.44 !!!

    Bzdura kolego. Skonczylem prywatne policealne technikum
    informatyki ze 2 lata temu i to co ty tu napisales to jest
    utopia. Tak moze 8 lat temu bylo. W moje szkole przerabialismy
    duzo rzeczy, C++ (dwa lata), rozne bazy danych (same nowoczesne),
    sieci, wszystkie systemy operacyjne i tak dalej. Wszystko przede
    wszystkim na komputerach w dobrych pracowniach a nie na papierze.
    Wykladowcy z polibudy. Oczywiscie oprocz technicznych byla
    matematyka, rachunkowosc, angielski, jakas statystyka i wszystkie
    te rozne dziwne rzeczy.

    Szkola szkole nie rowna.

> [...]
    licealnej !!!
    >Nie te czasy kolego, bez dyplomu uczelni będzie cieżko !!!!!!

    A to jest fakt. Dlatego za dwa tygodnie wyjezdzam z tego naszego
    pieknego kraju do Wielkiej Brytanii. I mysle ze juz nie wroce.

    RED BARON
    r...@g...pl
    Ziemia jest pieklem innej planety

  • 4. Data: 2002-05-05 15:11:37
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

> [...]
    > sieci, wszystkie systemy operacyjne i tak dalej. Wszystko przede
    > wszystkim na komputerach w dobrych pracowniach a nie na papierze.

    Tak sie sklada ze programowac jest najlepiej sie uczyc na papierze.
    Najlepsze uniwestytety amerykanskie tak ksztalca, poniewaz debugera i
    kompilator musisz miec po czesci w glowie, dopiero potem zasiadaja przy
    maszynie ;))

  • 5. Data: 2002-05-07 09:41:05
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > W tych szkołach uczą Pascala i chyba jeszcze Dosa

    I bardzo dobrze. Zanim wsiądziesz do marcedesa naucz sie przepisów.